اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه‌کرد بیش از یک‌میلیارد تومان محقق می‌شود

ایجاد اردوگاه اسکان اضطراری در مصلی بیرجند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: برای ایجاد اردوگاه اسکان اضطراری در مصلی بیرجند یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است.

ایجاد اردوگاه اسکان اضطراری در مصلی بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی آخوندی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خراسان جنوبی با کمبود آب روبرو است.

وی با بیان این‌که 28 میلیون متر مکعب از آب شرب شهری این استان در فصل تابستان برای کولرهای آبی مصرف می‌شود، ادامه داد: می‌توان با استفاده از کولرهای گازی این میزان را کاهش داد.

مصرف 3.5 درصدی آب شرب شهری در بخش تجاری

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از مصرف 3.5 درصد از آب شرب شهری استان برای بخش تجاری خبر داد و افزود: همچنین حدود 3.5 درصد آب شرب شهری در ادارات استان مصرف می‌‌شود.

آخوندی با اشاره به برنامه‌های مدیریت بحران در هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی تصریح کرد: در روز 26 مهرماه جاری پیاده‌روی خانوادگی همزمان با روز تربیت بدنی برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که در سال گذشته 18 میلیارد و 200 میلیون تومان از منابع مدیریت بحران به شهرداری‌های استان کمک شد، متذکر شد: این مبلغ برای مرمت و بهسازی معابر هزینه شده است.

احداث سیل‌بند شهری با هزینه‌کرد 340 میلیون تومانی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که برای هدایت آب و ایجاد کانال‌ها در استان 3 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: همچنین برای خرید تجهیزات آتش‌نشانی و افتتاح یک آتش‌نشانی یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است.

آخوندی از احداث سیل‌بند شهری در شهرهای استان با هزینه‌کرد 340 میلیون تومان خبر داد و یادآور شد: برای ایجاد سوله‌های چند منظوره مدیریت بحران بالغ بر 600 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان این‌که شش دوره آموزشی مدیریت بحران در استان داریم، اضافه کرد: این آموزش‌ها با همکاری شهرداری و یک مورد با همکاری بسیج انجام شده است.

تجربه را از حوادث گذشته بگیرید نه آینده

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از ایجاد پروژه اردوگاه‌های اسکان اضطراری با همکاری شهرداری خبر داد و گفت: مصلی بیرجند برای این اردوگاه در نظر گرفته شده که برای تجهیز آن یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان از طرف شهرداری هزینه شده است.

آخوندی با اشاره به این‌که تجربه را باید از حوادث گذشته بگیرید نه آینده خاطرنشان کرد: ما باید همیشه از حوادثی که در گذشته اتفاق افتاده درس عبرت بگیریم.

انتهای پیام/69010/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول