اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی شورای کیاکلا خبر دا‌د

اقامه نماز جماعت بر تشک کشتی/ گود لوچو در سیمرغ ساخته می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگ،هنر و ورزش شورای شهر کیاکلا از احداث گود لوچو در سیمرغ خبر داد و گفت: برای حمایت از ورزش کشتی، امام جمعه کیاکلا بر روی تشک کشتی نماز جماعت اقامه کرد.

اقامه نماز جماعت بر تشک کشتی/ گود لوچو در سیمرغ ساخته می‌شود

مسعود آب آذری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان قائمشهر با اشاره به دیدار امام جمعه کیاکلا از وضعیت نابسامان سالن کشتی شهید کشوری و عضویت ایشان به همراه شورای شهر،آموزش و پرورش و فرماندار سیمرغ در هیئت ورزشی لوچو اظهار داشت: حجت‌الاسلام محمد باقر یوسفی به همراه پیشکسوتان کشتی و مسئولان شهرستان سیمرغ نماز مغرب و عشاء را به صورت جماعت بر روی تشک کشتی این ورزشگاه اقامه کردند.

*احداث گود لوچو در کیاکلا

 وی همچنین با اشاره به حضور "بحرگرد" سرپرست انجمن لوچوی کشور در کیاکلا افزود: مقرر و مصوب شد که در زمین جنبی سالن کشتی شهید کشوری گود لوچو ساخته شود که تحقق این امر می تواند اتفاق مبارکی برای شهرستان سیمرغ باشد.

*وضعیت نابسامان سالن کشتی شهید کشوری

 رئیس کمیسیون فرهنگ،هنر و ورزش شورای شهر کیاکلا با اشاره به مشکلات سالن کشتی شهید کشوری اذعان داشت: فقدان تشک مناسب،وضعیت اسفناک سرویس بهداشتی،نبود سالن وزنه و عدم نورپردازی، وضعیت سالن را بسیار نامطلوب ساخته و این در حالی است که کشتی کیاکلا قهرمانان زیادی را تحویل کشور داده است.

*ورزش سیمرغ در قاب بی خیالی مسئولان رنگ می بازد

 آب آذری با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان مازندران و اشاره به  قول مساعد آقای سعادتمند مبنی بر توجه به ورزش سیمرغ و توجه به جوان‌گرایی در سیستم مدیریت ورزشی شهرستان ابراز داشت:  نه تنها هیچوقت صدای ورزش کیاکلا شنیده نشد بلکه روز به روز در قاب بی‌خیالی مسئولان و بی‌توجهی در تخصیص اعتبارات ولو کوچک به این حوزه شهرستان سیمرغ بیشتر از گذشته در حال رنگ باختن است.

 این عضو شورای شهر کیاکلا تاکید کرد: هیچ چتر حمایتی برای ورزش شهرستان سیمرغ وجود ندارد و اگر اتحاد و همدلی امام جمعه و فرماندار شهر نباشد ورزش سیمرغ در آینده‌ای نه چندان دور به خواب می‌رود.

انتهای پیام/86008/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول