اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل:

سنگر نماز در مدارس سنگر تربیتی است

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: سنگر نماز در مدارس و فضاهای آموزشی و تربیتی سنگر سازندگی نسل آینده است که باید تقویت شود.

سنگر نماز در مدارس سنگر تربیتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، الله‌شکر عبدی ظهر امروز در سی و هفتمین جلسه شورای قرآن و نماز و عترت استان اردبیل اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل سه سال متوالی رتبه دستگاه قابل تقدیر ویژه در اقامه نماز را کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش شایسته و ارزشمند مدیرکل آموزش و پرورش و همکاران آموزش و پرورش در اجرای طرح جامع نماز با کسب 96 درصد فعالیت آموزش و پرورش حائز این رتبه شده است که قابل تقدیر است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با اشاره به این که دانش‌آموزان در میان برنامه‌های دو نیروی دشمن و خودی واقع شده‌اند، یادآور شد: هر نیرویی که برنامه قوی و جذاب داشته باشد نسل جوان را به طرف خود خواهد کشید که مهمترین و قوی‌ترین ابزار ما در مقابله با دشمن و صیانت از افکار فرزندانمان قرآن و نماز است.

عبدی گفت: آموزش و پرورش در خط مقدم جنگ فرهنگی قرار داشته و برای تربیت و هدایت نسل جدیدی که در اختیار دارد به کمک سایر دستگاه‌های اجرایی و مسئولان نیاز دارد تا بتواند نقش اساسی خود را در این عرصه به خوبی ایفا کند.

این مسئول با اشاره به نقش اساسی انجمن اولیا و مربیان تصریح کرد: عامل اصلی حفظ دانش‌آموزان در مقابل شبهات دینی و تردیدها در زمان حاضر مدرسه و معلم است که خانواده‌ها برای حل مشکلات فکری و اعتقادی فرزندان خود به آموزش و پرورش پناه می‌برند که انجمن اولیا و مربیان با تشکیل کلاس ویژه آموزش نماز برای خانواده‌ها می‌تواند آنها را در حل این مشکلات یاری کند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل نقش معلمان ابتدایی را در آموزش عملی نماز به ویژه دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی مهم دانست و گفت: علاوه بر خانواده‌ها معلمان پایه سوم ابتدایی می‌توانند با ایفای نقش دقیق خود دانش‌آموزان را در آموزش کیفی و اقامه صحیح نماز یاری کنند.

عبدی در پایان سخنان خود ابراز داشت: با توجه به برجستگی‌ها و شاخصه‌های آموزش و پرورش به عنوان یک مجموعه فراگیر در تربیت و تعالی نیروی انسانی باید زمینه و بستر رشد و بالندگی آموزشی، تربیتی و قرآنی بهتر فراهم آید تا بتوانیم بیش از هر زمان دیگر در این بخش تحولات را شاهد باشیم.

انتهای پیام/62003/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول