اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز ریگان:

شرایط گسترش فرهنگ نماز در جامعه فراهم شود

رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان ریگان گفت: شرایط گسترش فرهنگ نماز باید در جامعه فراهم شود.

شرایط گسترش فرهنگ نماز در جامعه فراهم شود

حجت‌الاسلام منصور نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان، اظهار داشت: این کلاس آموزشی ویژه یاوران نماز ادارات، دستگاه‌های اجرایی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ریگان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی یک روزه یاوران اقامه نماز ادارات و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آموزش‌های لازم را توسط اساتید فرا گرفتند.

نعمتی عنوان کرد: این دوره آموزشی با هدف آشنایی با جایگاه نماز در معارف اسلامی و افزایش کارآیی مهارت‌های عمومی فعالان اجرایی نماز در راستای اهداف این ستاد در ادارات شهرستان برگزار شد.

رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان ریگان از ایجاد آمادگی لازم برای شرکت در دوره‌های تخصصی مرتبط با نماز خبر داد و بیان داشت: این دوره برای هر اداره به ‌مدت 18 ساعت برگزار می‌شود.

نعمتی عنوان کرد: برپایی نماز اول وقت آن هم به جماعت در ادارات و دستگاه‌‌های اجرایی خود بهترین راه برای تقویت اراده خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است و در کنار آن ادارات نیز از برخی اقدامات غیرقانونی و آلوده به امیال شخصی و شیطانی دوری می‌کنند.

وی افزود: فراهم کردن شرایط مناسب برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز در جامعه علاوه بر ضرورت وجود برنامه‌های مناسب فرهنگی، تبلیغی مستلزم به‌کارگیری نیروی انسانی آگاه، خلاق و متخصص در حوزه اجرایی است.

رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان ریگان در پایان عنوان کرد: در پایان استاد حوزه علمیه قم آموزش‌های لازم را در زمینه برگزاری هر چه با شکوه نماز در ادارات و مساجد روستاهای شهرستان به یاوران نماز ارائه کرد.

انتهای پیام/80014/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول