اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی:

پیش‌بینی تولید یک میلیون تن شکر را داریم

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: در حال حاضر 500 هزار تن در سال تولید شکر داریم که انتظار می‌رود این میزان به یک میلیون تن برسد.

پیش‌بینی تولید یک میلیون تن شکر را داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز نسیم صادقی در مراسم برداشت نیشکر از مزارع کشت و صنعت سلمان فارسی که ظهر امروز برگزار شد اظهار کرد: واحد سلمان فارس در سال‌های گذشته یکی از ضعیف‌ترین واحدهای توسعه نیشکر بود اما به همت کارکنان، این واحد جان تازه‌ای گرفت.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی واحد کاغذ یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در آینده به شمار می‌رود افزود: امکان راه‌اندازی این واحد در شرکت سلمان فارسی و فارابی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی افزود: زمانی اوضاع به حدی نابسامان بود که قرار بود زمین‌های شرکت به فروش برود و بعضی از واحدها به حراج گذاشته شود اما اکنون شرایط طوری است که بیش از 18 هزار نفر در شرکت توسعه نیشکر مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه برآورد اولیه ما در سرمایه‌گذاری شکر طعم‌دار، قهوه‌ای و دارویی 250 میلیارد تومان است افزود: همچنین برای راه‌اندازی یک واحد کاغذ نیاز به 10 هزار میلیارد سرمایه‌گذاری داریم.

صادقی عنوان‌کرد: به دنبال آن هستیم که در آینده نزدیک 14 هزار هکتار به اراضی خود اضافه کنیم.

وی افزود: در سال جاری 480 هزار تن شکر خام تولید کردیم و هنوز با رقم 700 هزار تن فاصله داریم هر چند که رقم تولید امسال بیش از سال گذشته است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان اینکه واحد ام دی اف ما یکی از با کیفیت‌ترین واحدهای ام دی اف در کشور محسوب می‌شود افزود: همچنین واحد خوراک دام ما به ظرفیت اسمی خود رسیده است.

وی با اشاره به این که یکی از بهترین خمیرمایه‌های کشور در این شرکت به تولید می‌رسد افزود: امروز 80 درصد خمیرمایه کشور توسط شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تولید می‌شود.

صادقی افزود: در بخش خمیرمایه صادرات خوبی انجام می‌دهیم و هفته‌ای 200 تن خمیرمایه به سوریه صادر می‌کنیم.

انتهای پیام/72015/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول