اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

راه‌اندازی خط دوم تولید نئوپان خلخال

فرماندار شهرستان خلخال از راه‌اندازی خط دوم کارخانه تولید نئوپان خلخال خبر داد.

راه‌اندازی خط دوم تولید نئوپان خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در جلسه کار گروه کشاورزی شهرستان خلخال اظهار داشت: خط تولید کارخانه نئوپان خلخال با حمایت کار گروه توسعه کشاورزی شهرستان خلخال در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به استعداد تولید نئوپان در خلخال و ایجاد بستر‌ها و ظرفیت برای ایجاد خط دوم کارخانه نئوپان در تولید روکش بر روی نئوپان و ملامینه و MDF گفت: در صورت راه‌اندازی این بستر برای بیش از 30 نفر اشتغالزایی مستقیم و 50 تا 100 نفر اشتغالزایی غیر‌مستقیم در این طرح صورت خواهد گرفت.

محمدی با اشاره به تلاش‌های کار گروه کشاورزی در کنار بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی در تحقق اهداف توسعه بخش کشاورزی خلخال یادآور شد: شهرستان خلخال مستعد در حوزه پرورش مرغ و صدور آن است.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به موقعیت شهرستان خلخال و قرارگیری این شهرستان در کنار بستر‌های فروش همچون استان گیلان و شهرستان‌های همجوار تصریح کرد: نزدیکی بازار هدف در شهرستان خلخال موجب خواهد شد که توسعه مرغداری‌ها و صنایع تبدیلی در کنار آن رونق گیرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اعضای کار گروه کشاورزی شهرستان خلخال باید سعی کنند تا با دعوت از سرمایه‌گذاران در بخش‌های گسترده‌تر در زمینه خدمات، تولید و کشاورزی موجبات اشتغال افراد زیادی را فراهم کنند.

محمدی ادامه داد: شهرستان خلخال به برند نئوپان خلخال معروف است و کار گروه کشاورزی شهرستان سعی خواهد کرد که با حمایت صنایع تبدیلی و تکمیلی مسیر‌های توسعه‌ای این شهرستان را برای صدور انواع تولیدات در زمینه صنعت و کشاورزی هموار سازد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال در پایان سخنان خود از بانک‌های عامل خواست تا با برنامه‌ریزی و سرعت در تکمیل پرونده‌ها در کنار کار گروه کشاورزی، کشاورزان جامعه را یاری کنند.

انتهای پیام/62008/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول