اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد ریگان اعلام کرد

برگزاری 90 جشن باشکوه غدیر در روستاهای ریگان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ریگان گفت: بیش از 90 جشن باشکوه در شب عید غدیر در روستاهای شهرستان و جشن بزرگ غدیر در مرکز شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری 90 جشن باشکوه غدیر در روستاهای ریگان

حجت‌الاسلام منصور نعمتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: متن‌های «من کنت مولا فهذا علی مولا»، «عید غدیر مبارک» و «غدیر در قلب کویر» بر تمام ماشین‌های عبوری جاده ترانزیتی ریگان چابهار نوشته شده‌ است.

وی با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود، بیش از هشت هزار ماشین با این متن‌ها کلیشه‌نویسی شوند، افزود: بیشترین استقبال مربوط به وسایل نقلیه‌ای است که از شهرستان ریگان به سمت ایرانشهر و بندر بزرگ چابهار در حرکت هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ریگان با اشاره به این‌که همزمان با شب عید غدیر تمام روستاهای شهرستان ریگان نورافشانی می‌شوند و جشن‌های با شکوهی در این روستاها برگزار می‌شود، عنوان کرد: بیش از 90 جشن باشکوه امشب در روستاهای شهرستان و جشن بزرگ غدیر در مرکز شهرستان برگزار می‌شود.

نعمتی گفت: بیش از 90 کانون فرهنگی هنری مساجد عهده‌دار برگزاری این مراسم باشکوه هستند و غدیر در قلب کویر با برگزاری جشن‌های با شکوه جلوه‌ای به یاد ماندنی باقی می‌گذارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان از برپایی بزرگترین ایستگاه صلواتی در مرکز شهرستان خبر داد و افزود: در روز عید غدیر مسافران جاده ترانزیتی ریگان چابهار با شربت و شیرینی استقبال می‌شوند.

نعمتی از برگزاری بزرگترین جشن عید غدیر توسط سران طوایف در مناطق عشایری این شهرستان در روز عید غدیر خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشن یکی از جشن‌های باشکوه در این شهرستان است.

انتهای پیام/80014/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول