اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان گناباد:

واقعه غدیرخم در گناباد بازسازی می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان گناباد گفت: با هدف زنده ماندن واقعه غدیرخم در جامعه این واقعه تاریخی در این شهرستان بازسازی می‌شود.

واقعه غدیرخم در گناباد بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، سعید فولادی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک عید غدیرخم و دهه ولایت اظهار کرد: در ایام عید غدیر علمای اسلام در منابر صحبت کرده و مردم نیز جشن‌های باشکوه برگزار می‌کنند ولی آن چیزی که قرار است مکرراً در ذهن جوان، نوجوان و اقشار مختلف جامعه تکرار شود، هنوز روی صحنه نیامده است.

وی افزود: صحنه‌سازی و اینکه در سال یک بار این واقعه بازسازی شود خود به خود سبب می‌شود که شعرا در بحث اشعارشان به موضوع عید غدیر کشیده شوند و هنرمندان نیز به تجسم صحنه‌های واقعه غدیر روی آورند.

این مسئول گفت: هدف از بازسازی واقعه غدیر زنده ماندن این واقعه در جامعه است و به عنوان یک مسلمان و یک شیعه باید بحث عظیم غدیر را در جامعه همانند واقعه عاشورا زنده کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان گناباد در سال‌های 90 و 91 بحث بازسازی واقعه غدیر را شروع کرد، افزود: امسال برای سومین بار این واقعه عظیم در روز عید غدیرخم بازسازی خواهد شد.

فولادی گفت: این مراسم ساعت 10 صبح در کیلومتر 3 جاده گناباد -کاخک انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نظرخواهی‌های انجام شده در سال‌های گذشته، استقبال و حضور پرشور مردم در بازسازی واقعه غدیر افزایش یافته است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول