اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز عید غدیر صورت می‌گیرد

اطعام700 نفر از محل موقوفات عید غدیر در فردوس

رئیس اوقاف و امور خیریه فردوس گفت: تعداد 700 نفر از محل موقوفات منطبق عید غدیری در برخی از روستاهای فردوس اطعام می‌شوند.

اطعام700 نفر از محل موقوفات عید غدیر در فردوس

حجت‌الاسلام جواد طلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به برنامه‎های دهه ولایت اظهار داشت: در شب عید غدیر ایستگاه صلواتی در کنار بقاع متبرکه راه‌اندازی می‌شود.

وی از برگزاری جشن عید غدیر در محل امامزادگان فردوس خبر داد و افزود: این سازمان با ستاد عید غدیر برای برپایی جشن در محل هیئت حسینی سادات همکاری می‌کند.

توزیع 350 بسته گوشت بین نیازمندان فردوس

رئیس اوقاف و امور خیریه فردوس با بیان این‌که در این دهه در کنار بقعه متبرکه امامزادگان فردوس خیمه معرفت برپا می‌شود، ادامه داد: همچنین مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع خلعت غدیر نیز در این دهه برگزار شد.

طلایی از ذبح پنج راس گوسفند در روز عید قربان در راستای اجرای نیت واقفان فردوس خبر داد و گفت: تعداد 350 بسته گوشت بین فقرا و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی با بیان این‌که در روز عید غدیر از سادات در محل هیئت حسینی دیدار می‌شود، تصریح کرد: همچنین از محل موقوفات غیرمتصرفی توسط متولیان موقوفات 700 نفر در این روز اطعام می‌شوند.

ارزش 20 میلیون ریالی قربانی اوقاف فردوس

رئیس اوقاف و امور خیریه فردوس یادآور شد: تعداد 700 نفر از صائمین و غیرصائمین از محل موقوفات عید غدیر در محل روستاهای خانه‌کوک، اسلامیه، باغستان علیا و هیئت منتظران حضرت مهدی(عج) در روز عید غدیر اطعام داده می‌شوند.

طلایی با بیان این‌که از محل موقوفات منطبق در روز عید قربان گوسفند خریداری و ذبح شده است، اذعان داشت: ارزش این قربانی‌ها 20 میلیون ریال بوده است.

وی با بیان این‌که مراسم شبی با قرآن در محل امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم فردوس در دهه ولایت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مسابقات انشاء‌نویسی و نقاشی با موضوع غدیر و ولایت در این دهه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول