اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه ولایت صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ولایت در قم

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ولایت2 در مجتمع فرهنگی نور قم خبر داد.

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ولایت در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل وفایی با اشاره به برنامه‌های دهه ولایت شهرداری قم اظهار کرد: دعای عرفه به عنوان یکی از برنامه‌های دهه ولایت برای نخستین‌بار در بوستان مهدی برگزار شد.

وی از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ولایت2 در مجتمع فرهنگی نور همزمان با دهه ولایت خبر داد و افزود: این جشنواره ویژه خانواده‌ها در قالب مسابقه و برنامه‌های شاد برگزار می‌شود البته این جشنواره سال گذشته در بوستان علوی برگزار شده بود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه برنامه‌های جشنواره ورزشی ولایت ویژه گروه سنی کودکان تا بزرگسالان در محوطه مجتمع فرهنگی نور برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌هایی در قالب تیر و کمان آقایان و بانوان به طور مجزا، دارت آقایان و بانوان، مسابقات شبانه محلی فوتبال و فوتبال‌دستی در محوطه این مجتمع برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مسابقات مختلف طناب‌زنی و طناب‌کشی برگزار شده و به برگزیدگان این مسابقات جوایز ارزنده اهدا می‌شود.

وفایی با اشاره به ارائه مشاوره به خانواده‌ها گفت: در زمینه مشکلات و مسائلی مانند اعتیاد و فرزندپروری مشاوره‌هایی به صورت خصوصی و رایگان ارائه می‌شود.

وی به برگزاری جشن‌های مختلف اشاره کرد و افزود: جشن‌هایی در شهر پردیسان، شهر قائم و منطقه شش در دستور کار قرار دارد که به ترتیب در این ایام برگزار می‌شوند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری مسابقه‌ای در مناطق محروم قم با موضوع دهه ولایت و همیاران شهر گفت: مسابقه نقاشی در قالب این موضوعات در مدارس ابتدایی برگزار می‌شود و در کنار این مسابقه، نمایشگاه فرهنگ شهروندی کودکان برپا شده و با راه‌اندازی کتابخانه سیار در مدارس، زنگ مطالعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول