اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

جلسه هماهنگی مراسم روز عید غدیرخم برگزار شد

با حضور دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبادان، جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، حماسه ذوالفقاری و مراسم روز عید غدیرخم در آبادان برگزار شد.

جلسه هماهنگی مراسم روز عید غدیرخم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، پیش از ظهر امروز در محل سالن کنفرانس فرمانداری آبادان، در خصوص برگزاری مراسم روز عید غدیرخم بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه که به ریاست فرماندار آبادان و امامت جمعه این شهر برگزار شد، دستگاه‌های مرتبط موظف شدند تا در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی 13 آبان، حماسه ذوالفقاری و مراسم روز عید غدیرخم همت مضاعف کنند.

امام جمعه شهرستان آبادان با مهم خواندن واقعه غدیر و کم اهمیت جلوه دادن آن از سوی برخی از رسانه‌ها، از دستگاه‌های شهر آبادان خواست تا در برگزاری با شکوه این مراسم تلاش کنند.

فرماندار آبادان نیز با ابراز تأسف از کمرنگ جلوه دادن سالروز به وقوع پیوستن حماسه ذوالفقاری، آن ایثارگری بزرگ مردم آبادان را حماسه‌ای بی‌بدیل خواند و از مسئولان شهر آبادان خواست تا در خصوص اهمیت این دفاع بزرگ و اهمیت آن در دفاع از تمامیت ارضی اطلاع‌رسانی کنند و برنامه‌ای در این خصوص تدارک ببینند.

همچنین مقرر شد راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان نیز امسال با شکوه هرچه تمام‌تر و کوبنده‌تر از هر سال برگزار شود و شعار مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا در این شهر طنین‌انداز شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان، بزرگداشت حماسه ذوالفقاری و مراسم روز عید غدیر در فرمانداری آبادان با حضور دستگاه‌های اجرایی این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/72013/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول