اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بابل خبر داد

ایجاد سازمان فرهنگی در شهرداری بابل

شهردار بابل با اشاره به اینکه در حال حاضر رتبه شهرداری از 9 به 10 ارتقا یافته است گفت: در آینده نزدیک سازمان فرهنگی در شهرداری بابل ایجاد می‌شود.

ایجاد سازمان فرهنگی در شهرداری بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، فرهاد عسگری ظهر امروز در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز در مصلی بابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل گفت: نمایشگاه‌های مختلفی در سطح مازندران برگزار شد اما هیچ کدام چنین فرآیند اداری گسترده و حجم کاری بالایی را نداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه نوع فعالیتی که در این مجموعه انجام می‌شود از جمله کارهایی است که در خور نام قرآن است، گفت: شهرداری بابل در دوره‌های قبل با نمایشگاه صحیفه سبز همکاری می‌کرد اما در این دوره سعی شد که با تمام توان در نمایشگاه صحیفه سبز حضور پیدا کنیم و در این راستا روابط عمومی شهرداری با کمک شورای اسلامی شهر بابل غرفه‌ای را در نمایشگاه ایجاد کردند.

عسگری گفت: با توجه به اینکه دشمنان برای انحراف جوانان ما فعالیت‌های بسیاری انجام می‌دهند ایجاد این نمایشگاه‌ها می‌تواند مقابله خوبی با این نوع فعالیت‌های دشمن باشد. 

شهردار بابل به فعالیت‌های فرهنگی شهرداری بابل در دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره 1700 شهید، برپایی جشن بهار نارنج و فعالیت‌های بزرگ فرهنگی در بخش‌های مختلف، از جمله کارهای فرهنگی است که در دوره اخیر در شهرداری صورت گرفته و همواره نیز سعی کردیم در تمام فعالیت‌های فرهنگی شهر حضور فعال داشته باشیم.

عسگری افزود: در حال حاضر رتبه شهرداری از 9 به 10 ارتقا یافته است و این سبب می‌شود تا در آینده نزدیک سازمان فرهنگی را در شهرداری بابل ایجاد کنیم و ردیف بودجه‌ای مشخصی را نیز به آن اختصاص دهیم.

وی گفت: در زمینه‌ های قرآنی کارهای بسیاری انجام شده است اما هنوز نتوانسته‌ایم به انداز‌ه‌ای که شایسته این کتاب آسمانی است کار کنیم و با نقطه مطلوب فاصله داریم.

شهردار بابل با اشاره به نزدیک بودن عید غدیر گفت: عید غدیر بزرگ‌ترین عید ما شیعیان است و باید همواره به این نکته توجه کنیم که هرکاری را که برای حضرت علی(ع) انجام دهیم کم است.

عسگری تصریح کرد: بین قرآن و غدیر رابطه مستقیمی وجود دارد چون پیامبر اکرم(ص) که قرآن از کلام نورانی ایشان نازل شد در واقعه غدیر فرمودند که هر کس که من مولای او هستم علی(ع) مولای اوست که این موضوع نمایانگر ارتباط نزدیک قرآن و واقعه غدیر است.

انتهای پیام/86025/ح30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول