اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته‌ امداد اردبیل عنوان کرد

پرداخت 744 میلیون ریال هزینه درمانی به مددجویان اردبیلی

مدیر کمیته‌ امداد امام خمینی شهرستان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 744 میلیون و 293 هزار ریال برای هزینه‌های بهداشتی درمانی مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

پرداخت 744 میلیون ریال هزینه درمانی به مددجویان اردبیلی

جلیل قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ کمیته‌ امداد در کنار رفع نیازهای اساسی مددجویان در زمینه‌های درمان بیماران، بهداشت فردی و جمعی، بهداشت محیط کار، توزیع سبد بهداشتی، کمک به رفع سوء تغذیه‌ کودکان زیر شش سال و... نیز خدمات گسترده‌ای را به آنان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه رعایت مسائل بهداشتی یکی از موضوعات مهم و مورد توجه امدادگران در رابطه با مددجویان این نهاد است، تصریح کرد: با توجه به بیماری‌های مختلفی که ممکن است در بین خانواده‌های روستایی و مناطق محروم شیوع داشته باشد کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل در این خصوص نیز برنامه‌های متعددی را اجرا کرده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با بیان اینکه ارتقای سطح بهداشتی مددجویان کمیته‌ امداد محدود به توزیع اقلام بهداشتی نمی‌باشد، یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزش بهداشت فردی و محیطی از دیگر اقداماتی است که به صورت گروهی برای خانواده‌ها ارائه می‌شود.

قدیمی افزود: با مشارکت اداره‌‌ بهداشت و درمان این شهرستان تلاش می‌کنیم تا در راستای ارتقای سطح بهداشت فردی و محیط خانواده‌های تحت حمایت، برنامه‌هایی شامل تهیه و توزیع اقلام و بروشورهای بهداشتی، برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزش بهداشت فردی و جمعی، احداث و بهسازی سرویس‌های بهداشتی منازل مددجویی و... را به انجام رسانیم.

بهره‌مندی 135 دانشجو از خدمات کمیته‌ امداد خلخال

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال نیز گفت: 135 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خلخال هستند که از خدمات این نهاد مقدس بهره‌مند می‌باشند.

بهرام علیقلیزاده بیان داشت: در سال گذشته بالغ بر 450 میلیون ریال بابت ارائه‌ خدمات رفاهی، تحصیلی، شهریه و... به این تعداد از دانشجویان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه با پرداخت کمک هزینه تحصیلی امکان ادامه تحصیل برای دانشجویان تحت حمایت این نهاد فراهم می‌شود، بیان داشت: امدادگران کمیته امداد به منظور ارتقای سطح فرهنگی و تحصیلی مددجویان این نهاد همواره در تلاش هستند و پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان نیز در همین راستا انجام می‌شود.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال تصریح کرد: معرفی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت برای حضور در کلاس‌های تقویتی و جبرانی از دیگر اقدامات کمیته‌ امداد برای ارتقای سطح تحصیلی آنها است.

علی‌ قلیزاده با اشاره به حضور رابطین و مشاوران فرهنگی و آموزشی برای پیگیری امورات تحصیلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تحت حمایت، اظهار داشت: با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای دانشجویان تحت حمایت، درصدد هستیم تا زمینه‌ اشتغال را برای آنها ایجاد کنیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: کمیته‌ امداد در طول تابستان نیز برنامه‌های مختلف و متنوعی را تحت عنوان کانون‌‌های تابستانی برگزار می‌کند تا فرصتی مناسب را برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت فراهم آورد.

انتهای پیام/62004/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول