اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال گذشته تاکنون صورت گرفت

پرداخت 922 مورد وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد گچساران

مدیر کمیته امداد گچساران گفت: از سال گذشته تاکنون افزون بر 922 مورد وام قرض‌الحسنه با اعتبار 6 میلیارد و 737 میلیون ریال به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

پرداخت 922 مورد وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امرالله فروزنده ظهر امروز در نشست هماهنگی واحدهای حمایتی کمیته امداد این شهرستان اظهار کرد: از سال 90 تاکنون افزون بر 531 مورد جهیزیه کامل و هدیه ازدواج به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان اهدا شده است.

پرداخت 531 مورد جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج های زیرپوشش کمیته امداد

وی اعتبار هزینه شده در این زمینه را افزون بر 5 میلیارد ریال عنوان کرد و ابراز داشت: این هدایا به صورت نقدی و جنسی اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد گچساران خاطرنشان کرد: کمیته امداد همواره با حمایت‌ از زوج‌های مددجو، زمینه مناسبی برای ازدواج این جوانان فراهم می‌کند.

فروزنده با تأکید بر لزوم حضور زوج‌های جوان زیر پوشش این نهاد قبل از دریافت جهیزیه، در دوره‌های آموزشی، مهارتی و مشاوره‌ای که توسط کارشناسان و مشاوران کمیته امداد برگزار می‌شود، افزود: حضور در این کلاس‌ها نقش مهم و مؤثری در بالارفتن آگاهی‌های زوج‌های جوان دارد.

وی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان و نیز تحکیم بنیاد خانواده در جامعه را از جمله اهداف کمیته امداد در حمایت از مددجویان جوان عنوان کرد.

مدیر کمیته امداد گچساران از مجموعه پرسنل این نهاد خواست تا با جلب همکاری هر چه بیشتر خیرین و نیکوکاران، زمینه را برای اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان در نوبت انتظار دریافت جهیزیه فراهم کنند.

فروزنده یادآور شد: همکاری و کمک‌های هر چه بیشتر خیرین و نیکوکاران در راستای حمایت از زوج‌های جوان جامعه برای تشکیل زندگی مشترک مؤثر و ضروری است.

وی توانمندسازی خانواده‌ها را از اولویت‌های برنامه‌های حمایتی این نهاد عنوان و بر لزوم تشویق و ترغیب خانواده‌های زیر پوشش در این زمینه تأکید کرد.

به گزارش فارس، کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران جمعیتی افزون بر 5 هزار نفر را زیر پوشش خدمات حمایتی خود دارد.

انهای پیام/82001/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول