اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش بستک:

شرکت در برنامه‌های گروهی، نقش مهمی در خنثی‌سازی جنگ نرم دارد

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بستک گفت: شرکت دانش‌آموزان در برنامه‌های گروهی از جمله برنامه‌های قرآنی، مذهبی، ورزشی و فرهنگی نقش مهمی در خنثی‌سازی جنگ نرم دارد.

شرکت در برنامه‌های گروهی، نقش مهمی در خنثی‌سازی جنگ نرم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، سید ابوالفضل سجادی پیش از ظهر امروز در نشست تربیت دینی که به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان ویژه اولیا برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و پرورش نهاد آموزشی و تربیتی است اظهار داشت: هر چه بیشتر اولیا در برنامه‌های مدرسه سهیم و موثر باشند ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان بیشتر خواهد شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بستک، هفته پیوند اولیا و مربیان را هفته شکل‌گیری شخصیت فرهنگی و اجتماعی دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: پیوند اولیا و مربیان در تقویت و ارتقای سطح علمی، فکری، تربیتی و معنوی دانش آموزان بسیار مؤثر است و باید این پیوند در طول سال تحصیلی برقرار و همیشگی باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان برنامه‌هایی از جمله جنگ نرم و شبیخون فرهنگی برای انحراف نسل جوان علی الخصوص دانش‌آموزان دارد، از اولیای دانش‌آموزان خواست ضمن همکاری با مربیان مدارس، دانش‌آموزان را به شرکت در برنامه‌های گروهی از جمله برنامه‌های قرآنی، مذهبی، ورزشی و فرهنگی تشویق کنند.

سجادی بیان داشت: خانواده زیربنای ساخت اجتماعی در خط مقدم حفظ ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی است و مدرسه رشد دهنده و تکمیل کننده این هدف مهم است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بستک تربیت نیروی انسانی نسل آینده را یکی از اهداف آموزش و پرورش دانست و گفت: والدین بدانند که تربیت در خانواده از اولویت و ارزش والاتری برخوردار است و اولیای دانش‌آموزان باید فرزندان خود را ترغیب و تشویق به ارتباط بیشتر فکری، علمی و معنوی در فضای خانه، مدرسه و مسجد کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بستک با اشاره به نقش بی‌بدیل انجمن اولیا و مربیان در تربیت دینی و اهمیت جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و سلامت جامعه، گفت: خانواده زیربنای ساخت اجتماعی در خط مقدم حفظ ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی است.

سجادی در پایان سخنان خود با اشاره به پیشرفت‌های علمی و فناوری روز استفاده از توانمندی‌های دینی، علمی و فرهنگی، گفت: تعلیم و تربیت صحیح علاوه بر آموزش علمی و توانمند کردن دانش‌آموزان، تربیت اخلاقی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/88006/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول