اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

آگاهی از مسائل سیاسی روز، لازمه روحیه دانشجویی است

فرماندار شهرستان بستک با تأکید بر حضور فعال دانشجویان در صحنه‌های علمی، اجتماعی و سیاسی کشور گفت: آگاهی از مسائل سیاسی روز، لازمه روحیه دانشجویی است.

آگاهی از مسائل سیاسی روز، لازمه روحیه دانشجویی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده پیش از ظهر امروز در جشن 200 دانشجوی جدیدالورود دانشگاه پیام نور واحد بستک اظهار داشت: بخش عظیمی از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مرهون تفکر و اندیشه‌های ارزشی دانشجویان است.

وی موفقیت‌های علمی دانشمندان کشورمان را موجب «یأس دشمنان انقلاب» دانست و افزود: دانشجویان باید بنا به رهنمود رهبر فرزانه انقلاب با افزایش آگاهی‌های سیاسی خود و توکل به خداوند همواره در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و علمی کشور با به کارگیری شعائر ارزشمند دینی، خواب دشمنان اسلام را آشفته‌تر کنند.

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه یکی از خواسته‌های دشمن منفعل بودن دانشجو است گفت: امروز دشمنان ما از اینکه جوانان و دانشجویان ما به مرز خودباوری و خودآگاهی دست یابد واهمه دارند چرا که توسعه علمی در دانشگاه‌ها را مخالف معیارهای خود می‌دانند و سعی دارند تا دستاوردهای جوانان پرتلاش ما را بی‌ثمر جلوه دهند.

مشتاق‌زاده افزود: انسان روزی که پای خود را در هر وادی اعم از دنیوی یا اخروی و مادی یا معنوی قرار می‌دهد، باید بکوشد هدف و غایت کار خویش را در رسیدن به اوج قله موفقیت و پیشرفت در آن کار محقق بداند.

وی ادامه داد: دانشجو می‌بایست هدف نهائی خود از تحصیل علم و دانش را طی کردن آن تا بالاترین مدارج تحصیلی در کنار بالا بردن روحیه معنویت و تهذیب مدنظر قرار دهد.

فرماندار شهرستان بستک بیان داشت: دانشجویان دانشگاه پیام نور از آنجائی که بیشتر از کتاب‌ها و اساتید، به تلاش و کوشش خویش متکی می‌باشند، موفقیت‌های چشمگیرتری در پذیرفته شدن دوره‌های تحصیلات تکمیلی و در اختیار گرفتن کرسی‌های تدریس و آموزش در مراکز آموزش عالی کشور را کسب می‌کنند.

مشتاق‌زاده در پایان سخنان خود بیان داشت: جوانان ما امروز باید با نشر علمی که می‌آموزند برای پیشرفت میهن اسلامی خود تلاش کرده و از این راه دین خود را به خون شهدا که در راه امنیت و حفظ جمهوری اسلامی ایران به زمین ریخته شده ادا کنند.

انتهای پیام/88006/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول