اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل:

اردبیلی‌ها 7 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردبیل گفت: شهروندان اردبیلی در نیمه اول امسال بیش از هفت میلیارد و 817 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

اردبیلی‌ها 7 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در جلسه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: مساعدت‌های مردم خیر شهرستان اردبیل طی شش ماهه‌ نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 46 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در طول این مدت مردم نیک‌اندیش شهرستان اردبیل بیش از 13 میلیارد و 802 میلیون ریال به خانواده‌‌های زیر پوشش کمیته‌ امداد مساعدت کرده‌اند.

قدیمی خاطرنشان کرد: مردم خیر شهرستان اردبیل از طریق صدقه، زکات فطریه و مال، طرح‌های برکت، اکرام، اطعام نیازمندان، جشن عاطفه‌ها و... به مددجویان این نهاد مساعدت کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهروندان اردبیلی بیش از هفت میلیارد و 817 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده‌اند، ادامه داد: صدقات پرداختی مردم شهرستان اردبیل از صندوق‌های صدقات مستقر در منازل، ادارات و معابر این شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه کمک‌ها و مساعدت‌های مردمی در اولین فرصت به دست مددجویان زیر پوشش می‌رسد، اضافه کرد: کمک‌هزینه‌های معیشتی، جهیزیه، درمان، تحصیلی، ساخت و تعمیر منزل مددجویی و... از جمله مواردی است که مساعدت‌های مردمی برای آن هزینه می‌شود.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل بیان کرد: کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل همچنان آماده‌ دریافت مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار است.

66 خانوار زیر پوشش کمیته‌ امداد نمین بیمه‌ تأمین اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان نمین نیز در این جلسه گفت: تعداد 66 خانواده از زنان سرپرست خانوار و همچنین مجریان طرح‌های خودکفایی این نهاد از بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند.

پرویز قاسم‌نژاد افزود: طی شش ماهه نخست سال‌جاری بابت حق بیمه‌ این تعداد از خانواده‌های زیر پوشش بالغ بر 390 میلیون ریال هزینه پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه بیمه‌های تأمین اجتماعی می‌تواند راه به خودکفایی رسیدن خانواده‌های زیر پوشش را هموار سازد، تصریح کرد: کمیته‌ امداد درصدد است تا توسط بیمه‌ تأمین اجتماعی آتیه‌ای سرشار از امید را برای خانواده‌های زیر پوشش رقم بزند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان نمین توانمندسازی مددجویان را یکی از مهمترین اولویت‌های کاری این نهاد مقدس عنوان کرد و ادامه داد: ترویج و تشویق خانواده‌های زیر پوشش به فرهنگ کار و تلاش و همچنین زیر پوشش قرار دادن خانواده‌ها برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ تأمین اجتماعی می‌تواند خانواده‌ها را تا حد زیادی به مرز خودکفایی نزدیکتر کند.

انتهای پیام/62004/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول