اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم خبر داد

جمع‌آوری 860 میلیون ریال صدقه در شهرستان طارم

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم از جمع‌آوری 860 میلیون ریال صدقه در شهرستان طارم خبر داد.

جمع‌آوری 860 میلیون ریال صدقه در شهرستان طارم

عمران صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه یکی از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد در طول سال جمع‌آوری صدقات است، اظهار داشت: براساس آیات و روایات نقل شده پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومان (ع) همواره بر پرداخت صدقه مبادرت می‌ورزیدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم با بیان اینکه کمیته امداد نیز در راستای عمل به سنت‌های حسنه اقدام به جمع‌آوری صدقات می‌کند، تصریح کرد: به علت اعتقادات عمیقی که در بین مردم شهرستان وجود دارد، طرح صدقات با استقبال مردم مواجه شده و روز به روز به میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب این طرح افزوده می‌شود.

وی در ادامه به نحوه جمع‌آوری صدقات نیز اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری صدقات در شهرستان از طریق توزیع صندوق‌های صدقه در بین مشترکان خانگی، نصب در ادارات و معابر پر تردد صورت می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر 8 هزار و 990 صندوق کوچک در شهرستان طارم وجود دارد، تصریح کرد: همچنین تعداد صندوق‌های بزرگ موجود در شهرستان 285 عدد و صندوق‌های متوسط 90 عدد است.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم افزود: در نیمه نخست امسال 860 میلیون و 626 هزار و 900 ریال صدقه در شهرستان طارم جمع‌آوری شده است.

صفری خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در راستای حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و... مددجویان هزینه می‌شود.

* جمع‌آوری 400 میلیون ریال کمک مردمی در جشن عاطفه‌ها

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد علاوه بر اجرای طرح‌های مشارکتی به صورت دائمی در مناسبت‌های مختلف سال نیز اقدام به اجرای طرح‌های مناسبتی می‌کند، افزود: یکی از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد که به صورت مناسبتی اجرایی می‌شود، جشن عاطفه‌ها است.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها همزمان با بازگشایی مدارس اجرایی می‌شود، اضافه کرد: این طرح به منظور جمع‌آوری کمک برای دانش‌آموزان نیازمند اجرایی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه امسال در قالب جشن عاطفه‌ها 233 میلیون و 793 هزار ریال کمک به صورت نقدی جمع‌آوری شد، اضافه کرد: همچنین مبلغ کمک‌های غیرنقدی مردم شهرستان در این جشن 137 میلیون و 945 هزار ریال برآورد شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم همچنین میزان کمک‌های نقدی مردم شهرستان را در قالب طرح مسجدمحوری 140 میلیون و 555 هزار ریال اعلام کرد و متذکر شد: با برآورد انجام شده مبلغ کمک‌های مردمی در قالب این طرح که به صورت غیرنقدی بوده، 7 میلیون و 150 هزار ریال است.

انتهای پیام/73005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول