اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد

جمع‌آوری 2،5 میلیارد ریال صدقه در شهرستان خدابنده

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده از جمع‌آوری 2 میلیارد و 500 میلیون ریال صدقه در شهرستان خدابنده خبر داد.

جمع‌آوری 2،5 میلیارد ریال صدقه در شهرستان خدابنده

غدیر خلجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جمع‌آوری صدقات یکی از اقدامات حسنه کمیته امداد در راستای ارائه خدمات بهتر به مددجویان این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری صدقات بر اساس سنت‌های حسنه اسلامی و دینی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: در دین اسلام تاکید بسیاری بر دادن صدقه و کمک به رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند شده است.

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده با بیان اینکه کمیته امداد نیز با توزیع صندوق‌های صدقه در بین مشترکان خانگی، نصب صدقات در معابر و ادارات اقدام به جمع‌آوری صدقات و اجرای این طرح حسنه می‌کند، گفت: در حال حاضر 23 هزار و 524 صندوق صدقه در شهرستان خدابنده وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: طی 6 ماهه نخست امسال 2 میلیارد و 524 میلیون و 988 هزار ریال صدقه در شهرستان خدابنده جمع‌آوری شده است.

خلجی به محل هزینه‌کرد صدقات نیز اشاره کرد و گفت: مبالغ جمع‌آوری شده در این زمینه به منظور تامین جهیزیه نوعروسان مددجو، پرداخت کمک هزینه تحصیل و معیشت به جامعه هدف امداد هزینه می‌شود.

*مردم خدابنده 352 میلیون ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کردند

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در شهرستان خدابنده و حضور با شکوه مردم شهرستان در این جشن، گفت: امسال نیز طبق سنوات گذشته جشن عاطفه‌ها در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت در شهرستان خدابنده برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه‌ها در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم مهر ماه برگزار شد، تصریح کرد: جشن مذکور در مدارس، معابر، مساجد و مصلی‌های نماز جمعه شهرستان برگزار شد.

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به دایر کردن پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در بیش از 250 پایگاه در شهرستان خدابنده تصریح کرد: امسال کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها 352 میلیون و 719 هزار ریال برآورد شده است که شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم شهرستان است.

وی در ادامه به نحوه توزیع کمک‌ها اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمک‌های جمع‌آوری شده در اسرع وقت در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام/73005/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول