اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

فسادهای اجتماعی ناشی از بی‌سوادی است/ سرانه دانش‌آموزی جوابگوی هزینه‌ها نیست

فرماندار راور گفت: بسیاری از افراد که در جامعه به فسادهای اخلاقی روی می‌‌آورند یا بی‌سوادند و یا به دلایلی ترک تحصیل کردند.

فسادهای اجتماعی ناشی از بی‌سوادی است/ سرانه دانش‌آموزی جوابگوی هزینه‌ها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان راور ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد فرخنده قربان و غدیر، آموزش را نیاز اساسی جامعه امروز دانست و اظهار داشت: در وضعیت فعلی که کشور در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد، نهایت نگاه ما باید به ترویج علم و دانش در جامعه باشد.

فرماندار راور تصریح کرد: در چند ماه گذشته در حوزه آموزش و پرورش خدمات زیادی انجام شده است به ویژه ساماندهی فضا و نیروی انسانی به منظور اجرای نظام آموزشی 3-3-3-3 و هوشمندسازی 9 کلاس درس و همچنین افتتاح زمین ورزشی چمن مصنوعی که جا دارد از زحمات تمام مسئولان و مدیران آموزش پرورش تقدیر به عمل آید.

وی افزود: ما اهمیت کار در آموزش و پرورش را لمس می‌کنیم و در تلاش هستیم تا خدماتی را در کنار این عزیزان برای هر چه بهتر و پررنگ شدن برنامه‌های آموزش پرورش و برای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان و راهنمایی والدین انجام دهیم و همه باید نسبت به آموزش و پرورش احساس تکلیف کنند، زیرا اگر در جامعه‌ای آموزش و پرورش وظایف خود را به خوبی انجام دهد به طور یقین آن جامعه سالم است.

 معلمان بر کلاس مسلط باشند

شریفی به برخی از آسیب‌های اجتماعی اشاره و عنوان کرد: بسیاری از افراد که در جامعه به فسادهای اخلاقی روی می‌‌آورند یا بی‌سوادند و یا به دلایلی ترک تحصیل کردند و والدین نیز نظارتی بر کار آنها نداشتند.

فرماندار راور اخلاق و برخورد معلمان را در کلاس بسیار مهم دانست و متذکر شد: معلمان سعی کنند تا علاوه بر اینکه از نظر علمی با تسلط کامل در کلاس حاضر می‌شوند با برخورد مناسب همراه با عدالت نیز دانش‌آموزان را نسبت به درس و مدرسه علاقمند کنند.

شریفی خاطر نشان کرد: تمام مسئولان شهرستان باید موانعی که پیش روی علم قرار دارد را کنار بزنند و در این راستا گام بردارند و با همکاری و تعاملی که بین مسئولان و مردم در شهرستان است، مشکلات را به حداقل برسانند تا وضعیت شهرستان از همه نظر در وضعیت خوبی قرار گیرد.

 هوشمندسازی 37 کلاس در راور

علی علی‌آبادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور نیز در این نشست با اشاره به 37 کلاس هوشمندسازی شده در مدارس راور در دو سال اخیر اظهار داشت: هوشمندسازی مدارس گامی مهم و مؤثر در یادگیری بهتر و عمیق‌تر دانش‌آموزان است.

وی به اقداماتی از قبیل هوشمندسازی 9 کلاس درس، ساماندهی فضا و نیروی انسانی با هدف اجرای نظام آموزشی جدید، پیگیری مقاوم‌سازی مدارس وحدت، شهید اکبری و فارابی روستای خورند در طرح پروژه مهر 92 اشاره کرد.

علی‌آبادی با اشاره به اختصاص سرانه دانش‌آموزی به ازای هر نفر مبلغ 24 هزار ریال ابراز داشت: این مبلغ جوابگوی هزینه‌های جاری مدارس نیست‌ و خواستار همکاری والدین در این مورد هستیم.

انتهای پیام/2446/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول