اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

32 نفر از اعضای فعال انجمن اولیا و مربیان شهرکرد تجلیل شدند

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از تجلیل 32 نفر از اعضای فعال انجمن اولیا و مربیان شهرستان شهرکرد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد.

32 نفر از اعضای فعال انجمن اولیا و مربیان شهرکرد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا اکبری بعدازظهر امروز در مراسم انتخابات شورای آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان یکی از بخش‌های مهم و کلیدی در مراسم است که بسیاری از مسائل موجود در مدارس را هموار می‌کند.

وی از برگزاری دو انتخابات شوراها خبر داد و گفت: انتخابات شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان مدارس ناحیه دو شهرکرد و شورای آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد برگزار می‎شود.

اکبری با اشاره به وجود 160 مدرسه در ناحیه دو شهرکرد، گفت: برای انتخابات شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان 24 نفر ثبت نام کرده‌اند که باید سه نفر انتخاب شوند.

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در شورای آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد نیز 18 نفر ثبت نام کرده‌اند که دو نفر از این داوطلبان انتخاب می‎شوند.

وی از تجلیل 32 نفر از اعضای دوره هفتم شورای آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و افزود: در هر مدرسه‌ای که 300 دانش‌آموز مشغول به تحصیل باشند باید انجمنی با تعداد هفت نفر تشکیل شود.

اکبری ادامه داد: به ازای هر یک صد نفری که به تعداد دانش‌آموزان افزوده شود یک نفر نیز به اعضای شورا افزوده خواهد شد.

مراسم تجلیل از اعضای فعال انجمن اولیا و مربیان شهرستان شهرکرد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/68006/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول