اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش رودان:

انجمن اولیا و مربیان باید محوریت فعالیت‌های مدارس باشد

مدیر آموزش و پرورش رودان گفت: انجمن اولیا و مربیان باید قوت بخش فعالیت‌های مدارس باشند.

انجمن اولیا و مربیان باید محوریت فعالیت‌های مدارس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، موسی خادمی عصر امروز در جمع اولیا و مربیان ضمن اشاره به اهمیت جایگاه انجمن اولیا و مربیان مدارس، اظهار داشت: انجمن اولیا و مربیان باید در همه امورات آموزشی و پرورشی مدارس حضور فعال و پررنگی داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان ادامه داد: در راستای اجرای سند تحول نظام آموزشی کشور، انجمن اولیا و مربیان نقش محوری در برنامه‌های آموزشی و پرورشی مدارس دارد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال‌جاری مدارس این شهرستان شاهد تقویت و حضور فعال انجمن اولیا و مربیان خواهند بود.

خادمی، انجمن اولیا و مربیان را تقویت بخش فعالیت‌های مدارس خواند و تصریح کرد: این انجمن باید بر تمام امور و مسائل جاری مدارس اشراف داشته باشد تا ثمره این همکاری و همگامی در پیشرفت دانش آموزان بیشتر نمایان شود.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده و سازماندهی سرویس مدارس از مهمترین اولویت‌های انجمن اولیا و مربیان مدیریت آموزش و پرورش رودان است، خاطر نشان ساخت: آگاهی دادن به خانواده‌ها و دانش‌آموزان در ابعاد مختلف زندگی می‌تواند راه‌گشای بسیاری از مشکلات موجود و تحکیم بنیان خانواده‌ها باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان در پایان متذکر شد: در سال جاری بیش از یک هزار دانش آموز با 28 سرویس جابجا خواهند شد که این تعداد 44 آموزشگاه را از چهار بخش بیکاه، آبنما تا خراجی، رهدار و جغین را جابجا خواهند کرد.

انتهای پیام/88003/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول