اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

کارهای فرهنگی برون و درون دانشگاه‌ها یک‌دست شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه نباید در انجام کارهای فرهنگی موازی‌کاری شود، گفت: کارهای فرهنگی برون و درون دانشگاه‌ها یک‌دست شود.

کارهای فرهنگی برون و درون دانشگاه‌ها یک‌دست شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام قاسم مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: امسال برنامه‌های این دهه بسیار پررنگ‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

مسئول نهاد دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به لزوم انجام کارهای فرهنگی افزود: وقتی کار در حوزه فرهنگی جواب می‌دهد؛ که منسجم و هدفمند باشند.

وی گفت: در حوزه فرهنگ باید کارها، مجموعه‌ای مدیریت شوند و از تک‌روی و موازی‌کاری جلوگیری شود.

مقدم ادامه داد: در این بین دانشگاه‌ها از نهادهای مؤثر در اجتماع هستند که به فرموده امام راحل اگر اصلاح شوند یک جامعه اصلاح می‌شود؛ این موضوع نشان از اهمیت کار فرهنگی در درون دانشگاه‌ها دارد.

مسئول نهاد دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه نباید در انجام کارهای فرهنگی موازی‌کاری شود، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که کارهای فرهنگی درون و برون دانشگاه‌ها را منسجم و به هم نزدیک کنیم تا خروجی این اقدامات فرهنگی مؤثر‌تر و یک‌دست باشند.

مقدم بیان کرد:‌ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در انجام امورات فرهنگی به ویژه در مناسبت‌ها با دیگر نهادهای فرهنگی هماهنگ خواهد شد.

وی، دفاتر ائمه جمعه و حوزه‌های علمیه را از جمله نهادهای فرهنگی خواند که همکاری و هماهنگی دانشگاه‌ها با آن‌ها ضروری است.

مسئول نهاد دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بخش دیگری از صحبت‌هایش اضافه کرد: در درون دانشگاه‌ها نیز واحدهای مختلف دانشگاهی در امورات فرهنگی سهیم و دخیل هستند و این‌گونه نیست که تنها دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در میدان باشد.

وی گفت: اداره کردن کارهای فرهنگی به شکل مجموعه‌ای و گروهی موجب کارایی بیشتر و کاهش فشار مالی روی یک نهاد یا واحد خاص می‌شود.

مقدم خاطرنشان کرد: در پایان برنامه‌های دهه امامت و ولایت، دانشجویان برتر در مسابقات کتاب‌خوانی و حفظ خطبه غدیر و همچنین افراد فعال در کارهای فرهنگی به اردوی زیارتی جمکران اعزام می‌‌شوند.

انتهای پیام/82005/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول