اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آمل:

فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی افزایش یابد

رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی افزایش یابد.

فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، خسرو ابراهیم‌زاده صبح امروز در همایش توجیهی رانندگان سرویس مدارس با اشاره به اینکه یکی از آسیب‌های شورای شهر و شهرداری در زمینه حمل‌ونقل عمومی است، تصریح کرد: اعتقاد داریم در این زمینه در کشور فعالیت خاصی صورت نگرفته است در حالی که باید زمینه‌هایی ایجاد شود تا استفاده از وسایل نقلیه عمومی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تخلفات در زمینه سرویس مدارس به حداقل میزان ممکن برسد، اظهار داشت: کاهش تخلفات ایمنی دانش‌آموزان این شهر را به دنبال دارد.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه سازمان تاکسیرانی آمل به هر میزان خودرو نیاز باشد برای تامین سرویس مدارس در اختیار آموزش و پرورش می‌گذارد، افزود: رعایت فرهنگ شهروندی در یک شهر ضروری است و همه باید پایبندی به قانون را در سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی با اعلام اینکه رانندگان سرویس مدارس تاثیر زیادی بر روی دانش‌آموزان دارند، گفت: رانندگان سرویس مدارس بیش از هر زمان دیگری باید در رعایت قوانین کوشا باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه رانندگان سرویس مدارس باید به اندازه قانونی دانش‌آموز جابه‌جا کنند، یادآور شد: از ابتدای آبان‌ماه دیگر از تخلفات چشم‌پوشی نمی‌شود و رانندگان متخلف با جریمه‌های سنگینی مواجه می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آمل نیز در این همایش با بیان اینکه جلسات منظمی برای ساماندهی سرویس مدارس گذاشته شده است، گفت: سازمان تاکسیرانی آمادگی همکاری کامل در زمینه تامین خودروهای سرویس مدارس را دارد.

اکبر کریمی با اشاره به اینکه تمام سرویس‌های مدارس مورد بازرسی سازمان قرار می‌گیرند، اظهار داشت: در این سال‌ها هیچ هزینه‌ای بابت معرفی سرویس‌های مدارس دریافت نشده است.

به گزارش فارس، در این مراسم از بازرسان سازمان تاکسیرانی، پلیس راهور و یک راننده تاکسی تجلیل شد.

انتهای‌پیام/86011/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول