اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد خبر داد

وجود 20 طرح نیمه‌تمام فرهنگی در گناباد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد گفت: کسب رتبه‌های 9 کشوری و دو منطقه‌ای در کنکور و قبولی 45 دانش‌آموز در رشته پزشکی طی چهار سال اخیر از جمله افتخارات آموزش و پرورش این شهرستان است.

وجود 20 طرح نیمه‌تمام فرهنگی در گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، احمد خاکستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش گناباد اظهار کرد: کسب رتبه‌های 9 کشوری و دو منطقه‌ای در کنکور و قبولی 45 دانش‌آموز در رشته پزشکی طی چهار سال اخیر از افتخارات آموزش و پرورش گناباد است.

وی با اشاره به طرح‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش تصریح کرد: بیش از 20 طرح نیمه‌تمام در این شهرستان وجود دارد؛ این در حالی است که خیرین سهم خود را پرداخت کرده اما سازمان نوسازی به خاطر مشکلات بودجه‌ای نتوانسته سهم خود را پرداخت کند.

این مسئول افزود: در صورت اتمام این پروژه‌ها از نظر فضای آموزشی در وضعیت مناسبی قرار خواهیم گرفت.

خاکستانی ضمن تبریک دهه ولایت تصریح کرد: یادآوری و شناسایی واقعه غدیر به ویژه برای نسل جوان و نوجوان امری مهم است به طوری که اگر واقعه غدیر توسط مردم زنده نگه داشته می‌شد بسیاری از مشکلات امروز مسلمانان وجود نداشت.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش گناباد در دهه ولایت اظهار کرد: آذین‌بندی و نورافشانی مدارس، تجلیل از سادات فرهنگی و دانش‌آموز، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و محافل قرآنی از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش در این دهه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری جشن ویژه دانش‌آموزان سادات با حضور مسئولان، مسابقه پیامکی برگرفته از کتاب امامت و رهبری آیت‌الله امینی، گفتمان‌های دینی، سیاسی و غدیرشناسی و نمایشگاه کتاب با محوریت عید غدیر و قربان از دیگر برنامه‌های این دهه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول