اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگی و دینی شرکت آب منطقه‏ای گلستان:

تشکیل شورای فرهنگی مانع موازی‏کاری در صنعت آب و برق گلستان شد

دبیر شورای فرهنگی و دینی شرکت آب منطقه‏ای گلستان گفت: با تشکیل شورای فرهنگی دینی در وزارت نیرو و به تبع آن در صنعت آب و برق گلستان، از موازی‏کاری فرهنگی در این صنعت جلوگیری شد.

تشکیل شورای فرهنگی مانع موازی‏کاری در صنعت آب و برق گلستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ حجت‏الاسلام نورعلی دیلم صبح امروز در جمع مدیران صنعت آب و برق گلستان اظهار داشت: با تشکیل شورای فرهنگی دینی، فعالیت‏های فرهنگی و دینی در صنعت آب و برق گلستان با نظم و برنامه انجام می‏شوند.

وی با بیان اینکه جامعه ما اسلامی است و فعالیت‏های فرهنگی و دینی باید در چارچوب آموزه‏های دینی باشند، خاطرنشان کرد: بدون نظم، برنامه و چشم‌انداز، دستیابی به اهداف دشوار است.

دبیر شورای فرهنگی دینی شرکت آب منطقه‏ای گلستان تاکید کرد: جلسات شورای فرهنگی دینی این شرکت با حضور اعضای این شورا منظم برگزار شده و برنامه‏ها نیز در راستای نظامنامه فرهنگی وزارت نیرو اجرا می‏شوند.

دیلم مشورت و همفکری را لازمه فعالیت‏های فرهنگی و دینی دانست و اذعان داشت: بهره‏گیری از فکر و خرد جمعی در تاثیرگذاری برنامه‏های دینی و فرهنگی نقش مهم دارد.

به گفته وی، در راستای نظامنامه فرهنگی وزارت نیرو در سال 1391، شورای فرهنگی دینی شرکت آب منطقه‏ای گلستان 12 جلسه تشکیل داد.

دبیر شورای فرهنگی و دینی شرکت آب منطقه‌ای گلستان از جمله اقدامات این شورا را برگزاری برنامه روز زن، تجلیل از ایثارگران، برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع نماز، قرآن، حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوعات فرهنگی و دینی ذکر کرد.

دیلم با اشاره به جلسه اخیر شورای فرهنگی دینی این شرکت اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد جشن دهه ولایت و تقدیر از ایثارگران و مسابقه کتابخوانی بین کارکنان شرکت آب منطقه‏ای برگزار شود.

وی افزود: همچنین به منظور ایجاد انگیزه بین فرزندان همکار و ایجاد پیوند بین آنها با ولایت، مسابقه نقاشی بین فرزندان همکار در روزهای آینده برگزار شود.

انتهای پیام/83003/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول