اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان سرایان:

آیدا لطفیان قهرمان مسابقات کودکان آهنین سرایان شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان سرایان از برگزاری نخستین دوره مسابقات کودکان آهنین در این شهرستان خبر داد و گفت: آیدا لطفیان در بخش بانوان قهرمان مسابقات کودکان آهنین در سرایان شد.

آیدا لطفیان قهرمان مسابقات کودکان آهنین سرایان شد

امین لطفیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی و ورزش یک دوره مسابقه کودکان آهنین در سالن ورزشی ملت شهرستان سرایان برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات کودکان آهنین تعداد 60 کودک ورزشکار در سه رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان سرایان ادامه داد: مسابقات کودکان آهنین در سه رده سنی سه تا چهار سال، چهار تا پنج سال و پنج تا شش سال در دو گروه آقایان و بانوان برگزار شد.

علیرضا سلطانی، ابوالفضل خجسته و مهدی احمدی بر سکوی قهرمانی

لطفیان نفرات برتر مسابقات کودکان آهنین در رده سنی سه تا چهار سال را به ترتیب علیرضا سلطانی قهرمان و امیر مجیدی نایب قهرمان اعلام کرد و گفت: همچنین محمد صادق فنایی مقام سوم را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات کودکان آهنین در رده سنی چهار تا پنج سال، ابوالفضل خجسته رتبه نخست را کسب کرد، آیدا لطفیان در جایگاه دوم ایستاد و رسول جوزانی مقام سوم را از آن خود کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان سرایان یادآور شد: در  مسابقات کودکان آهنین در رده سنی پنج تا شش سال،  مهدی احمدی بر سکوی قهرمانی قرارگرفت، مهدی سالاری نایب قهرمان شد و نوید کریمی نیز رتبه سوم را کسب کرد.

آیدا لطفیان قهرمان مسابقات کودکان آهنین شد

لطفیان به برگزاری مسابقات کودکان آهنین در گروه بانوان اشاره کرد و گفت: آیدا لطفیان مفتخر به مقام قهرمانی شد، فاطمة الزهرا خالقی‌زاده در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد و فائزه قمری رتبه سوم را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: داوری این مسابقات را علی دهقان، محسن علمی، مجید نظافت، مهدی رحیمی، محمد خانی، حسین جمالی بر عهده داشتند و سرپرستی این مسابقات را نیز راضیه رمضانی عهده‌دار بود.

انتهای پیام/69014/خ30/پو3002
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول