اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر عنوان کرد

فراموشی جوانان با ادغام اداره تربیت بدنی و جوانان

فرماندار بابلسر با بیان اینکه به دلیل ادغام دو ارگان یکی از آنها نادیده گرفته می‌شود گفت: با ادغام اداره تربیت‌بدنی و جوانان به صورت اداره ورزش و جوانان دیگر توجه چندانی به مسائل جوانان نمی‌شود.

فراموشی جوانان با ادغام اداره تربیت بدنی و جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، کریم سجادی صبح امروز در دیدار با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان بابلسر اظهار داشت: انجام حرکات ورزشی در سنین مختلف یکی از نیازهای اساسی برای تامین سلامت است.

فرماندار بابلسر با توجه به نقش انکارناپذیر ورزش در نشاط و شادابی جامعه بیان داشت: انتظار می‌رود با تلاش هرچه بیشتر زمینه لازم برای تقویت این مهم در سطح جامعه فراهم شود.

نماینده عالی دولت شهرستان بابلسر با بیان اینکه ورزش نوعی پیشگیری است گفت: هر چقدر ورزش را در کشور فراگیر کنیم هزینه درمان را پایین آوردیم.

سجادی با اشاره به اینکه توجه به ورزش به عنوان فرهنگ در جامعه نهادینه شود عنوان کرد: اگر چه وقتی بحث ورزش و تربیت‌بدنی پیش می‌آید مسائل مالی یا کمبود نیروی انسانی مطرح می‌شود اما مهم در این اصل فرهنگ‌سازی است که در کشور ما این امر به خوبی انجام نشده است و مردم اهمیت ورزش را نمی‌دانند.

فرماندار بابلسر با تاکید به اینکه فرهنگ‌سازی و ترویج ورزش در مدارس و سطوح جامعه به صورت تخصصی انجام شود گفت: مسئولان ورزش ایده و برنامه ارائه دهند ما حمایت می‌کنیم.

وی اهمیت احداث مکان ورزشی را همپای احداث مدارس و مساجد خواند و افزود: با ساخت اماکن ورزشی و تجهیز آن برای جوانان می‌شود از بسیاری معضلات جلوگیری کرد.

سجادی با بیان اینکه به دلیل ادغام دو اداره معمولا یکی از ادارات نادیده گرفته می‌شود گفت: با ادغام اداره تربیت‌بدنی و جوانان به صورت اداره ورزش و جوانان دیگر توجه چندانی به مسائل جوانان نمی‌شود.

وی افزود: 70 درصد از جامعه ورزشکاران را جوانان تشکیل می‌دهند، وقتی اداره ورزش و جوانان مطرح می‌شود تنها به جنبه ورزش جوانان توجه شده و مسائل دیگر آنها نادیده گرفته می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر تاکید کرد: مسائلی از قبیل ازدواج، اشتغال و اوقات فراغت جوانان مسائل مهمی است که نادیده گرفته شده است و نیاز به توجه بیشتر دارد.

سجادی با تقدیر از عملکرد مثبت رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر تصریح کرد: انتظار داریم شما به عنوان رئیس اداره شهرستان حل مسائل و دغدغه جوانان در اولویت اصلی شما باشد.

انتهای پیام/86010/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول