اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم مسابقات لیگ دسته 3 صورت می‌گیرد

بهاری‌ها به دنبال شکست هلال ایلام

تیم فوتبال ذوب و فلزات بهار به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور به ایلام سفر کرد.

بهاری‌ها به دنبال شکست هلال ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور با حضور 60 تیم در پنج گروه در نقاط مختلف ایران در حال برگزاری است.

در گروه دوم این رقابت‌ها تیم ذوب و فلزات‌بهار یکی از دو نماینده فوتبال همدان با شهرداری همدان، شهرداری نقده، دام و طیور روانسر، برق ارومیه، هرماس تبریز، شهرداری زنجان، شهرداری بانه، پیروزی کامیاران، بعثت کرمانشاه، هلال‌احمر ایلام و آذرکوثر تبریز هم‌گروه است.

بنا بر تصمیم فدراسیون فوتبال این مسابقات در مرحله نخست باید در یک دوره و تنها 11 بازی انجام شود تا در نهایت دو تیم برتر به مرحله بعد صعود کنند.

در هفته سوم این رقابت‌ها تیم ذوب و فلزات بهار که در دو بازی گذشته خود با بدشانسی نتوانست نتیجه خوبی را کسب کند و تنها با یک امتیاز در رده‌های پایین جدول 12 تیمی این گروه قرار دارد، راهی ایوان‌غرب شده تا برابر نماینده فوتبال ایلام به میدان برود.

شاگردان علی‌ضمیری‌کامل در حالی به مصاف تیم هلال‌ احمر ایلام می‌روند که در هفته نخست در حالی که بازی را دو بر صفر از همشهری خود شهرداری همدان پیش بودند، به تساوی رضایت دادند و در هفته قبل نیز که بازی تا دقایق پایانی، بدون گل در جریان بود با حساب دو بر صفر شکست تلخی را از تیم بعثت کرمانشاه پذیرا شدند.

در این بازی مدیران تیم ذوب و فلزات با بالا بردن روحیه و کار‌ روانی بر روی بازیکنان‌شان به دنبال کسب نتیجه و امتیاز در خانه حریف هستند تا بتوانند در آینده با امید بیشتری پیگیر مسابقات باشند.

بهاری‌ها دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و محمد میهنی و احمد شیرزاد نمی‌توانند در این بازی در اختیار تیم‌شان باشند.

تیم هلال‌ احمر ایلام که در دو بازی قبل خود با شکست حریفان دام و طیور روانسر و پیروزی کامیاران یکی از تیم‌های شش امتیازی این گروه محسوب می‌شود و با روحیه بهتری و استفاده از امتیاز میزبانی به دنبال برد در خانه برابر نماینده فوتبال همدان است.

مسابقه بین تیم‌های ذوب و فلزات بهار و هلال‌احمر ایلام عصر امروز دوشنبه یکم مهر ماه ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی شهر ایوان‌غرب برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور علی صباحی، حسین عیسی‌وند و مهدی معماری از لرستان قضاوت این بازی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/89020/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول