اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی عنوان کرد

برپایی نمایشگاه تخصصی ورزش با محوریت اخلاق و دوستی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی مهمترین برنامه هفته تربیت بدنی استان را برپایی نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان دانست و گفت: در این نمایشگاه 25 هیئت و چهار سمن فعالیت‌های خود را با محوریت اخلاق و دوستی برای همه به نمایش گذاشته‌اند.

برپایی نمایشگاه تخصصی ورزش با محوریت اخلاق و دوستی

جعفر قدیری در حاشیه نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و به منظور توسعه و ترویج ورزش همگانی خراسان جنوبی، پنجمین نمایشگاه تخصصی ورزش و  جوانان و دومین نمایشگاه پیوند آسمانی در محل نمایشگاه بین‌المللی بیرجند تا 30 مهرماه جاری برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

وی با بیان این‌که به گواه آمار و اطلاعات شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان جنوبی، نمایشگاه‌های ورزش و جوانان یکی از پر بازدیدترین نمایشگاه‌های شرکت مذکور در طول سال است، تصریح کرد: ظرفیت و پتانسیل عظیم پدیده ورزش، جمعیت بالای جوانان استان و فراهم شدن بستر مناسب برای توسعه نشاط و شادابی در نمایشگاه از جمله دلایل آن است.

مدیر‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: مهم‌ترین وجه ممیزه نمایشگاه نسبت به نمایشگاه‌های قبلی، حضور پر فروغ‌تر سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌های ورزشی، ارائه برنامه‌های جذاب‌تر و پرداختن بیشتر به ارائه مباحث آموزشی و ورزش بانوان است تا زمینه هر چه بیشتر بهره‌مندی همه مردم از تنوع برنامه‎ها، پاسخگویی به‌ روز به نیازهای مخاطبان و به‌ویژه جوانان فراهم شود.

قدیری با بیان این‌که فضای حاکم بر پنجمین نمایشگاه مملو از فضای نشاط و امیدآفرینی برای تخلیه صحیح هیجانات به‌صورت مثبت و در یک تعامل 2 طرفه است، خاطرنشان کرد: در برنامه‌های نمایشگاه پنجم، تلاش داریم با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، نتایج نظرسنجی‌‌‍‌‌‌‌‌های مردمی و برگزاری جلسات متعدد کاری با هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد با کاهش و حذف نقاط ضعف، نقاط قوت را پررنگ‎تر سازیم.

وی افزود: با توجه به تحریم‌های دول غربی و تاثیر آن بر اعتبارات ملی، هر چند که به دلیل بضاعت اندک منابع و برخی محدودیت‎ها با مشکلاتی روبه‌رو هستیم اما تلاش داریم با بهره‌گیری و بسیج بهینه منابع و امکانات دستگاه‌های مختلف اجرایی و سازمان‎های مردم نهاد در برگزاری دومین نمایشگاه پیوند آسمانی و هیئت‎های ورزشی در نمایشگاه ورزش، بخش کوچکی از خدمات خدمتگزاران مردم را به سمع و نظر مردمان خونگرم و نجیب خراسان جنوبی برسانیم.

مدیر‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: هفته تربیت بدنی و ورزش از 26 تا دوم آبان‌ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و برنامه‌های گرامیداشت امسال هفته تربیت بدنی و ورزش با محوریت اخلاق و دوستی برای همه سازماندهی شده است.

قدیری به بازدیدکنندگان توصیه کرد: فقط به صرف تماشای غرفه‌های هیئت‌های ورزشی رشته‌هایی چون تیراندازی، پینگ‌پنگ، تیر و کمان و گلف اکتفا نکنند و دستی هم به ورزش ببرند.

مشارکت 12 دستگاه اجرایی و 25 هیئت ورزشی در نمایشگاه تخصصی ورزشی و پیوند آسمانی

حسن عزیزی، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان در 2 بخش ورزش و جوانان برگزار شده است که در بخش ورزش در سالن شماره یک نمایشگاه تعداد 25 هیئت ورزشی از مجموع 43 هئیت فعال استان به معرفی و ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی خود می‌پردازند.

وی ادامه داد: در سالن شماره 2 نمایشگاه بین‌المللی بیرجند، نمایشگاه پیوند آسمانی برپا است که سازمان‌های مردم نهاد در راستای فعالیت‌های حوزه جوانان به ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی خود می‌پردازند.

عزیزی افزود: از برنامه‌های جانبی نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مشاوره با حضور اساتید دانشگاه است که همشهریان و علاقه‌مندان می‌توانند از این فرصت ایجاد شده استفاده کنند.

وی با اشاره به حضور و مشارکت 12 دستگاه اجرایی، سازمان مردم نهاد و بخش خصوصی در نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان یادآور شد: در فضای آزاد نمایشگاه هر شب 12 رشته ورزشی به هنرنمایی می‌پردازند و همچنین جنگ شادی شبانه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در طول برگزاری نمایشگاه همراه با اهدای جوایز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69014/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول