اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندهان گردان امام حسین(ع)

نشست هم‌اندیشی دینی با موضوع بیداری اسلامی در رامهرمز برگزار شد

نشست هم‌اندیشی دینی با موضوع بیداری اسلامی و با حضور فرماندهان گردان امام حسین (ع) در شهرستان رامهرمز برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی دینی با موضوع بیداری اسلامی در رامهرمز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز صبح امروز در مراسم گفتمان دینی با محوریت بیداری اسلامی که با حضور فرماندهان گردان امام حسین (ع) در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: امروز ملت‌های مسلمان باید بیشتر از هر زمان دیگری هوشیار باشند.

محمدجواد حسینوند تصریح کرد: آمریکا و کشورهای غربی و حکومت‌های وابسته به غرب می‌خواهند در این منطقه با جنگ و خونریزی و اختلاف افکنی میان ملت‌ها و اقوام مختلف بر منطقه حکمرانی کنند.

وی با بیان اینکه به گفته امام راحل انقلاب اسلامی به تمام نقاط دنیا صادر خواهد شد گفت: خوشبختانه امروز شاهد صدور انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در همه کشورهای جهان به خصوص کشورهای خاورمیانه هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز با اشاره به تحولات اخیر در سوریه و مصر عنوان کرد: دشمنان مقاومت و بیداری اسلامی قصد دارند با ایجاد هیاهوی تبلیغاتی و تهدید رسانه‌ای گوشه‌ای از شکست‌های خود را پنهان کنند تا فرصتی پیدا کرده و بتوانند وارد مسائل منطقه شده و با دخالت خود مسیر بیداری اسلامی را تغییر دهند.

وی در پایان گفت: امروز ملت‌های مسلمان باید بیشتر از هر زمان دیگری بیدار و هوشیار باشند تا با اتحاد و همبستگی و دامن نزدن به اختلافات داخلی بتوانند از دخالت‌های بی‌جای بیگانگان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/72012/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول