اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

دامنه بیداری اسلامی هر روز گسترش می‌یابد

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: دامنه موج بیداری اسلامی در سراسر جهان هر روز در حال گسترش یافتن است.

دامنه بیداری اسلامی هر روز گسترش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: مستکبران عالم به دنبال کم‌رنگ جلوه دادن موج بیداری اسلامی هستند، حال آنکه دامنه آن روز به روز در حال گسترش یافتن است.

وی با اشاره به اینکه ملل مختلف دنیا به حد بالایی از شعور سیاسی و بلوغ فکری رسیده‌اند، اضافه کرد: این قبیل تحرکات مردمی و خیزش‌های ملی را که در سطح جهان شاهد هستیم، از تربیت دینی و ریشه‌های معنوی ملل سرچشمه می‌گیرد.

باقری فرا رسیدن سالروز شهادت امام باقر (ع) را به مردم مسلمان ایران تبریک گفت و ادامه داد: ایشان درسال 57 هجری قمری متولد شده و در سال 114 هجری قمری به دست طاغوت زمان خود به فیض شهادت نائل آمده و مردم عصر خود را در حزن سنگینی فرو بردند.

وی یکی از ویژگی‌های زمان حیات این امام بزرگوار را وجود مردم آگاه و تشنه حقیقت دانست و ادامه داد: امام باقر (ع) به همت این مردم فهمیده و عالم دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه زیادی را تاسیس کرده و در این مراکز جوانان را به تهذیب نفس و تحصیل علوم ترغیب می‌کرد.

امام جمعه شاهین‌دژ با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن عید قربان قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: این روز بزرگ در دین اسلام از جایگاه رفیع و بلندمرتبه‌ای مانند عید فطر برخوردار است.

انتهای پیام/61002/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول