اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان گلوگاه:

جایگاه ورزش در خانواده‌ها تبیین شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلوگاه گفت: جایگاه ورزش باید در خانواده‌ها تبیین شود.

جایگاه ورزش در خانواده‌ها تبیین شود

محمدرضا دارابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در گلوگاه، با تبریک هفته تربیت بدنی به همکاران و ورزشکاران، اظهار داشت: توجه ویژه به امور ورزش و جوانان شهرستان یکی از رویکردهای این اداره است که در پی آن شناسایی استعدادهای جوانان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به حمایت از ورزشکاران شهرستان افزود: امید می‌رود با این اقدام بتوانیم نسبت به ساماندهی، نظارت، کنترل، پیگیری، توجه ویژه به امر استعدادیابی و ساماندهی ورزشکاران گام‌های مثبتی برداریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلوگاه، توجه به حوزه ورزشی را در سطح جامعه مهم خواند و عنوان کرد: ارائه عملکرد مطلوب در حوزه ورزش و جوانان منجر به کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

دارابی با بیان اینکه هفته تربیت‌بدنی سرآغازی نیکو برای ایجاد انگیزه و روحیه شور و نشاط بیشتر در سطح جامعه است، بیان داشت: هفته تربیت‌بدنی یادآور این است که مردم به ورزش بپردازند و حداقل روزی 30 دقیقه فعالیت‌های ورزشی از جمله پیاده‌روی را در برنامه‌های خود لحاظ کنند تا جامعه‌ای سالم و با نشاط داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گلوگاه اضافه کرد: برنامه‌های متنوع زیادی به مناسبت هفته ورزش و جوانان و تقارن میمون آن با دهه ولایت و امامت در این شهرستان تدارک دیده شده است.

این مسئول اضافه کرد: در این میان می‌توان به نشست با نماینده ولی فقیه در شهرستان، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، مسابقات تکواندو، تنیس روی میز، فوتسال، ایروبیک ویژه بانوان و سرانجام در روز عید غدیر همایش پیاده‌روی خانوادگی اشاره کرد.

دارابی اظهار امیدواری کرد که این برنامه‌ها با حمایت مسئولان و حضور مردم سبب ایجاد نشاط بیشتر در شهرستان شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلوگاه، افزود: با توجه به مکانیکی شدن زندگی روزمره مردم و فقر حرکتی که می‌شود از تبعات آن به بیماری‌های قلبی، فشار خون، دیابت و چاقی اشاره کرد، جایگاه ورزش باید بیش از پیش برای خانواده‌ها تبیین شود.

دارابی ادامه داد: تمامی شهروندان باید به اهمیت ورزش پی ببرند و از آن به دید یک نیاز اساسی در زندگی نگاه کنند.

وی از طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اخلاقی توسط اداره مذکور این شهرستان خبر داد و افزود: انتظار می‌رود با اجرای برنامه‌‌های مدنظر، ورزش و فرهنگ را در جامعه به ویژه در رابطه با قشر جوان توسعه یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گلوگاه در پایان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های بالقوه این شهرستان در حوزه ورزش، عنوان کرد: با وجود اینکه اینکه شهرستان گلوگاه بدلیل نرخ رشد جمعیت ساکن در منطقه با مشکلات زیر ساختی مواجه است، اما دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه ورزش و جوانان است که امید می‌رود با حمایت مسئولین و جامعه ورزش شهرستان بتوانیم چشم‌انداز روشنی را برای منطقه در سطح استان ترسیم کنیم.

انتهای ‌پیام/86001/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول