اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی در قم برگزار شد

معاون توسعه امور ورزش اداره ‌‌کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در قم خبر داد.

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی در قم برگزار شد

سید مهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت:‌ اداره ‌کل ورزش و جوانان استان قم پیرو برنامه‌‌های وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش کشور، امسال اهتمام جدی نسبت به توسعه ورزش همگانی در سطح شهر و استان قم دارد.

وی با تبریک اعیاد قربان و غدیر و همچنین هفته تربیت بدنی و ورزش ادامه داد: به همین مناسبت در جلسه کمیته ورزش استان قم برنامه‌های متنوع ورزشی را تدوین کردیم که برگزاری همایش بزرگ ورزش صبحگاهی در این هفته یکی از این برنامه‌ها بود.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قم یادآور شد: به همین منظور امروز تعداد زیادی از علاقه‌مندان به برنامه‌های ورزش همگانی در سنین مختلف در بوستان تفریحی ورزشی نجمه خاتون قم حضور یافتند و همایش ورزش صبحگاهی گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با شکوه خاصی برگزار شد.

وی در ادامه با بیان این‌که در سال‌های اخیر گام‌های مثبتی در زمینه توسعه ورزش همگانی در قم برداشته شده است، تصریح کرد: امسال با برگزاری همایش‌های بزرگ ورزش همگانی در رشته‌های مختلف مانند پیاده‌روی، کوه‌روی، دو و میدانی، دوچرخه‌سواری و ورزش صبحگاهی گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه ورزش به عنوان موثرترین ابزار تامین و ارتقای سلامت افراد جامعه برداشتیم که از جمله آن‌ها راه‌اندازی پایگا‌ه‌های ورزش صبحگاهی در نقاط مختلف شهر مقدس قم بود.

معاون اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «مسئله سلامت هم در برنامه پنجم باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و هم در برنامه‌های گوناگون اجرایی در دستگاه‌های مختلف» به همین دلیل امسال اقدامات خوبی در مسیر توسعه ورزش همگانی برداشته شده است که از جمله آن‌ها علاوه بر پایگاه‌های ورزش همگانی، افزایش تعداد همایش‌های پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و کوهپیمایی در سطح استان قم است.

وی ادامه داد:‌ با تلاش‌هایی که در اداره کل ورزش و جوانان استان قم صورت گرفت و با پشتکار هیئت‌ ورزش‌های همگانی استان قم، هم‌اکنون چندین پایگاه ورزش صبحگاهی در سطح شهر قم در حال فعالیت است تا شهروندان قم بتوانند در آغاز هر صبح روز خود را با ورزش آغاز کنند.

غیاثی تصریح کرد: علاوه بر این همچنان برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را در دستور کار داریم و به همین منظور امسال دو همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که خوشبختانه مورد استقبال مردم ورزش‌دوست استان قم نیز قرار گرفت را برگزار کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهروندان قمی به خوبی از برنامه‌های ورزش همگانی که این اداره کل توسط هیئت ورزش‌های همگانی خود برگزار می‌کند، استقبال کرده‌اند و این مهم سبب دلگرمی نسبت به فعالیت بیشتر در راستای تداوم این‌گونه برنامه‌ها شده است.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول