اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

نشست‏های شورای همگانی ورزش استان سمنان تشکیل شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: نشست‏های شورای همگانی ورزش استان سمنان باید با حضور دستگاه‏های ذی‏ربط در این استان تشکیل شود.

نشست‏های شورای همگانی ورزش استان سمنان تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، همت هادیان امشب در نشست شورای اداری این استان که در سالن یادگار امام خمینی (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: جلسه‏های شورای همگانی ورزش استان سمنان دارای تأثیرات بسیاری در کاهش شماری از بیماری‏ها به ویژه بین کارکنان دولت و مدیران دستگاه‏های اجرایی و نهادهای دولتی دارد و باید جدی‏تر گرفته شود.

وی تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود، 45 میلیون نفر از جمعیت کشور دارای اضافه وزن، کم‏تحرکی و چاقی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: هر کارمند دولتی نیز در طول سال، حداقل یک روز از مرخصی استعلاجی بابت کمر درد استفاده می‏کند.

هادیان گفت: شورای سلامت ورزش و سلامت کارکنان دستگاه‏های اجرایی در راستای کاهش این مشکلات در استان سمنان تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: در این شورا با تشکیل جلسات و برنامه‌ریزی‏های انجام شده، برای کارکنان و مدیران دولت در چند رشته ورزشی برنامه‏های حرکتی تدوین شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: فرهنگ ورزش همگانی باید در جامعه به ویژه بین کارکنان و مدیران ادارات نهادینه شود تا شاهد از بین رفتن بخشی از مشکلات موجود در این حوزه باشیم.

هادیان با تأکید بر اینکه اکثر کارمندان دچار فقر حرکتی هستند و باید در این زمینه فکری شود، اظهار داشت: باید از پزشکان و متخصصان امر در شورای اداری استان سمنان برای بیان مسائل و نگرانی‏هایی که در این حوزه وجود دارد، استفاده شود.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول