اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بدنسازی کاشمر:

منابع مالی نداریم/ شرمنده ورزشکاران هیئت بدنسازی هستیم

سرپرست هیئت بدنسازی کاشمر با انتقاد از روند تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی گفت: به دلیل نبود اعتبار در مقابل ورزشکاران هیئت بدنسازی شرمنده‌ایم.

منابع مالی نداریم/ شرمنده ورزشکاران هیئت بدنسازی هستیم

رضا سبزه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر با بیان اینکه حدود 15 ماه می‌شود که مسئولیت سرپرستی هیئت مذکور را بر عهده گرفته‌ام، اظهار کرد: در این مدت هیچگونه مبلغی به حساب هیئت واریز نشده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از 15 دوره مسابقات بدنسازی در کاشمر با حضور ورزشکاران شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن برگزار شده است، یادآور شد: تمامی هزینه‌های برگزاری این رقابت‌ها با حمایت برخی از صاحبان مشاغل به عنوان اسپانسر و یا دریافت ورودی از ورزشکاران برگزار شده است.

سرپرست هیئت بدنسازی کاشمر با اشاره به اینکه برای پرینت احکام قهرمانی ورزشکاران در مسابقاتی که برگزار می‌کنیم با مشکل روبه‌رو هستیم، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون هیئت بدنسازی کاشمر با چهار کمیته فیگور، مچ‌اندازی، مردان آهنین و پاورلیفتینگ فعال است و بیش از 200 ورزشکار به صورت حرفه‌ای در باشگاه‌های سطح این شهرستان به تمرین مشغول هستند.

وی با تقدیر از همکاری و حمایت‌های رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر از عدم توجه هیئت استان به ورزشکاران شهرستانی انتقاد کرد و گفت: تا‌کنون هیچ حمایت و همکاری از سوی هیئت استان نداشتیم.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول