اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اداری

فرماندار رودان خواستار جلوگیری از بروز شایعات شد

فرماندار رودان بدون اشاره به موضوعی خاص از مدیران این شهرستان خواست از بروز و ظهور شایعات در این شهرستان جلوگیری کنند.

فرماندار رودان خواستار جلوگیری از بروز شایعات شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، غلامرضا نظرنژاد شب گذشته در ششمین نشست شورای اداری رودان با تبریک عید سعید غدیر خم و گرامیداشت سالروز تولد امام علی النقی الهادی علیه‌السلام، به واقعه تاریخی غدیرخم اشاره کرد و گفت: حسادت‌ها و جاه‌ طلبی‌های برخی از صحابه بعد از رحلت پیامبر باعث شد، واقعه غدیر که مسیر روشن و مشخصی برای هدایت بشر بوده به بیراهه کشانده شود.

نظرنژاد با بیان اینکه حادثه غدیر خم و اتفاقات عصر پیامبر برای ما سراسر درس است افزود: آنانکه مسیر غدیر را گم کرده‌اند با هدایت، تجهیز، راهنمایی و آموزش و رواج کارهای تروریستی به کشتار مسلمانان می‌پردازند.

رئیس شورای اداری رودان در ادامه به مناسک حج و پیام رهبری نظام اسلامی به دو نکته «اجماع و وحدت مسلمین» و «دشمن شناسی» اشاره و خاطرنشان کرد: مسلمانان در مقام عمل و ظاهر باید دشمن را بشناسند و تا زمانی که مسلمانان تحت تاثیر رفتارهای زشت و ناپسند بیگانگان مورد هجمه قرار می‌گیرند، بیزاری جستن از استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسراییل وجود دارد.

فرماندار رودان در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات منطقه‌ای و جهانی و مذاکرات هسته‌ای پرداخت و با تاکید بر اینکه ما هیچ وقت به دنبال تولید سلاح هسته‌ای نیستیم، عنوان کرد: امیدواریم تیم مذاکره کننده و دیپلماسی ایران، مسیر برطرف شدن تحریم‌های ظالمانه‌ای که دشمنان شروع کننده آن بوده‌اند را با حفظ شان و جایگاه نظام اسلامی هموار کند.

نظرنژاد در ادامه به مسائل درون شهرستانی پرداخت و با مورد بحث قرار دادن اقدامات صورت پذیرفته در ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز شهرستان بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ نماز از مسائلی است که باید در ادارات و نهادها نهادینه و با جدیت به آن پرداخته شود.

رئیس شورای اداری رودان اجرای قانون و قانون مداری را لازمه نظم و آرامش جامعه دانست و اضافه کرد: ابلاغ قوانین و مقررات برای برقراری نظم و عدالت است و سرپیچی از قانون پیامدها و آسیب‌هایی را به همراه خواهد داشت که جبران آن در برخی از موارد ممکن نیست.

فرماندار رودان در ادامه بر تقویت وفاق و همدلی در جامعه تاکید و خواستار جلوگیری از بروز و ظهور برخی شایعات در موارد مختلف در سطح شهرستان شد و تصریح کرد: جلوگیری از برخی از شایعات در سطح شهرستان، تدبیر کردن برخی از معضلات و چالش‌ها از امور بسیار مهمی است که مدیران اجرایی باید با اطلاع رسانی دقیق و اصولی از وقوع این پیامدها جلوگیری کنند.

تاکید بر رفع مسائل و مشکلات بخش‌های جغین و بخش رودخانه نیز از دیگر مواردی بود که نظرنژاد در این نشست به آن پرداخت و گفت: بعد مسافت این دو بخش طلب می‌کند که مدیران مربوطه با برنامه ریزی در جهت رفع آن تلاش کنند.

فرماندار رودان در پایان از تشکیل هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهرها و بخش‌ها و همچنین مشخص شدن ترکیب شورای اسلامی شهرستان خبر داد و از مدیران اجرایی خواست با شوراهای اسلامی بیش از پیش تعامل داشته باشند.

در پایان این نشست محمد صحرایی، رضا رضاپور، سهراب مرشدی، سیامک آرمان و ابراهیم یگانه به ترتیب به عنوان مدیران کمیته امداد امام، آب و فاضلاب شهری، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و اداره ورزش و جوانان معرفی و از خدمات محمود جاودان، مهران سدری، مجید اعمایی، ابراهیم سالاری و اکبر زعیم کار روسای پیشین این ادارات تقدیر شد.

انتهای پیام/88005/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول