اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار رودان:

اساس سرمایه‌گذاری در موسسات مالی اعتمادسازی است

معاون فرماندار رودان با اشاره به راه‌اندازی شعب موسسات مالی در این شهرستان گفت: شالوده و اساس سپرده‌گذاری مردم، اعتماد است و موسسات مالی با پیشه کردن مردمداری و اعتمادسازی این مسیر را با موفقیت طی کنند.

اساس سرمایه‌گذاری در موسسات مالی اعتمادسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، محمد هادی بلالی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح موسسه مالی آرمان با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: با مشارکت و حضور مردم در انتخابات حماسه سیاسی رقم خورد و برای تحقق حماسه اقتصادی نیازمند آن هستیم که مردم چرخ اقتصاد را که با اصل 44 گره خورده، به گردش در آورند.

«اعتمادسازی و مردمداری» دو مقوله مهمی بود که معاون فرمانداری رودان در ادامه به آن اشاره کرد و با بیان اینکه خدمت به خلق از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است، خاطرنشان کرد: شالوده و اساس سپرده‌گذاری مردم، اعتماد است و موسسات مالی با پیشه کردن مردمداری و اعتمادسازی این مسیر را با موفقیت طی کنند.

بلالی با تاکید بر اینکه درآمد بیشتر مردم رودان از راه کشاورزی تامین می‌شود، اظهار امیدواری کرد با افتتاح این موسسه برخی از مشکلات اقتصادی مردم رودان حل شود.

نظام‌الدین جلالی سرپرست موسسات مالی آرمان استان هرمزگان نیز در این مراسم مردم رودان را مردمانی، مهربان، وفادار، بردبار، مقتدر و با نشاط توصیف کرد و با برشمردن اهداف و فعالیت‌های موسسه مالی آرمان افزود: هدف اصلی ما ارائه خدمات بانکی به مردم است که امیدواریم در سایه این خدمات، زمینه ایجاد اشتغالزایی را در بین جوانان و جویندگان کار با پرداخت تسهیلات راحت و آسان فراهم آوریم.

سرپرست موسسات اعتباری آرمان استان هرمزگان در ادامه افزود: موسسه اعتباری آرمان رودان چهارمین شعبه این موسسه در استان هرمزگان است که به زودی در شهرستان‌های میناب، بندرلنگه و بخش کیش نیز شعبات این موسسه دایر خواهد شد.

انتهای پیام/88005/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول