اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودان خبر داد

اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه بخش جغین

فرماندار رودان از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه بخش جغین خبر داد.

اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه بخش جغین

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، غلامرضا نظرنژاد عصر امروز در نشستی مرتبط با توسعه بخش جغین با اشاره به عملیات اجرایی راه آسفالته این بخش گفت: عملیات اجرایی این پروژه از چهار سال پیش آغاز شده که هر ساله بخشی از اعتبارات در حوزه راه‌سازی به این پروژه اختصاص می‌یابد که انتظار می‌رود با این روند در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن به پایان برسد.

وی با بیان اینکه تاکنون 30 کیلومتر از این مسیر آماده بهره‌برداری شده است، افزود: راه جغین رودان علاوه بر تسهیل در ایاب و ذهاب اهالی این بخش، موجب کاهش بار ترافیکی در روستاهای بخش مرکزی شده و تردد روان و آسان اهالی روستاهای آبنما، شهرک سیزده آبان، سرجوییه، آسیاب، غیبی، سردنک کمیز، قلعه کمیز، خیرآباد، پشته خیر‌آباد و روستاهای تابعه دهستان برنطین را فراهم آورده است.

نظرنژاد همچنین از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و اجرای این پروژه خبر داد و اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت‌های استاندار هرمزگان، این مبلغ از سر جمع اعتبارات استانی به این منظور اختصاص یافته است.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی رودان با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در بخش‌های مختلف شهرستان خاطرنشان کرد: پروژه راه جغین از طرح‌های بزرگ شهرستان محسوب می‌شود که امیدواریم با جذب اعتبارات لازم زمینه تکمیل این طرح فراهم و به آرزوی دیرینه مردم جغین پایان داده شود.

نظرنژاد همچنین طی روزهای گذشته نیز با حضور در بین مردم بخش جغین گفته بود: ارتقای جغین به شهر کار پیچیده و دشواری نیست چرا که بخشی از این موضوع در شهرستان و استان پیگیری شده و ما منتظر تصمیمات هیئت دولت هستیم.

نظرنژاد به مشکلات بخش ورزشی جغین هم اشاره و عنوان کرد: با وجود کمبود اعتبارات و محدودیت‌های موجود در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا را بر این گذاشته‌ایم تا یک سالن ورزشی در دهستان جغین جنوبی احداث شود.

فرماندار رودان همچنین در خصوص مسائل و مشکلات حوزه بهداشتی و درمانی، توسعه شبکه برق، آبرسانی، اجرای طرح‌های هادی و بهسازی روستایی، جهاد کشاورزی و رعایت حریم راه‌ سخن گفت و از برگزاری یک جلسه فوق‌العاده به منظور رفع این مشکلات در محل فرمانداری خبر داد و تصریح کرد: برای رفع این مشکلات جلسه‌ای با حضور شوراهای اسلامی بخش و ادارات مرتبط در محل فرمانداری تشکیل و مشکلات را در کوتاه‌‌مدت، میان‌‌مدت و بلندمدت مرتفع خواهیم کرد.

شهرستان رودان در شمال و شرق مرکز هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام/88005/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول