اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان:

مدارس شنای زنجان زیر نظر پایگاه قهرمانی شمال‌غرب فعالیت می‌کنند

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان از برنامه‌ریزی انجام شده برای گسترش مدارس شنا در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: مدارس شنای زنجان زیر نظر پایگاه قهرمانی شمال‌غرب فعالیت می‌کنند.

مدارس شنای زنجان زیر نظر پایگاه قهرمانی شمال‌غرب فعالیت می‌کنند

اکبر عرب‌دوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای رشد شنا در استان زنجان اظهار داشت: برگزاری کلاس‌ها و کلینیک‌های مربیگیری و داوری از جمله این برنامه‌ریزی‌ها است.

وی نظارت بر برنامه‌ریزی‌های کمیته بانوان توسط آقایان را از دیگر برنامه‌های هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان اعلام کرد و افزود: این برنامه در راستای امتداد موفقیت‌های آقایان در بخش بانوان انجام شده است.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان با موفق خواندن بانوان زنجانی در شنای موزون و واترپلو اضافه کرد: بانوان زنجانی در شنا ضعیف هستند که باید تقویت شوند.

این مسئول با اشاره به جمع شدن نیروهای متخصص در شنای بانوان برای ارتقای جایگاه این ورزش تصریح کرد: بانوانی که به هر دلیلی از شنا دور بودند گرد هم جمع شدند تا زمینه رشد بانوان را در این رشته فراهم کنند.

عرب‌دوست از برنامه‌ریزی انجام شده برای گسترش مدارس شنا در سطح استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: به زودی طرح آماده شده برای نظارت بر این مدارس ارائه می‌شود.

وی با اشاره به تقاضاهای موجود برای دایر کردن مدارس شنا از طرف صاحبان استخرها ادامه داد: طبق طرح آماده شده، ایجاد مدارس شنا و واترپلو باید در استخرهایی انجام شود که زیر نظر پایگاه قهرمانی شنای شمال‌غرب کشور فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان هدف از زیر نظر قرار دادن مدارس شنا و واترپلو را تربیت شناگران به صورت علمی اعلام کرد و متذکر شد: حضور شناگران در مدارس شنا باید منتج به نتیجه شود.

این مسئول به حضور افراد باسابقه و خوشنام در کمیته‌های مختلف هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان در بخش آقایان اشاره کرد و اذعان داشت: افراد فعال در این هیئت در کمیته‌های مختلف فنی فدراسیون هم حضور پر رنگی دارند.

انتهای پیام/73004/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول