اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت‌ بدنی سپاه شاهرود خبر داد

قهرمانی تیم شنای شاهرود در مسابقات کشوری بسیج جام کوثر

مسئول تربیت‌ بدنی سپاه شهرستان شاهرود گفت: تیم شنای شاهرود در مسابقات جام کوثر بسیج بانوان کشور در سمنان به عنوان قهرمانی دست یافت.

قهرمانی تیم شنای شاهرود در مسابقات کشوری بسیج جام کوثر

مجید کبابی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود اظهار کرد: تیم شنای بسیج بانوان شاهرود که به نمایندگی از استان سمنان در مسابقات بسیج بانوان کشور در سمنان شرکت کرد، مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

وی افزود: تیم شنای 16 نفره بسیج بانوان شاهرود با کسب دو مدال طلا، پنج مدال نقره و سه مدال برنز مقام نخست تیمی شنای بسیج بانوان کشور را کسب کرد.

مسئول تربیت‌ بدنی سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که با حضور 9 استان در سمنان برگزار شد، ساجده منافی و منا یحیایی در رشته کرال سینه نوجوانان و جوانان مقام‌های نخست را کسب کردند.

کبابی خاطر نشان کرد: ماریا جامعی در رشته کرال سینه، مریم بهرامی‎نسب در رشته کرال پشت، کیمیا شیرزای در رشته پروانه، شقایق صادقی‌فر و الله‎چاووشی در رشته قورباغه نوجوانان و جوانان مقام‌‌های دوم را کسب کردند.

مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود تصریح کرد: فاطمه جوادی در رشته قورباغه و مهشید یحیایی در رشته کرال پشت نیز مقام سوم را کسب کردند.

کبابی با بیان اینکه دیگر شرکت‎کنندگان نیز مقام‌های چهارم تا ششم را در این مسابقات کسب کردند، افزود: تیم شنای ما در این دوره از مسابقات خوش درخشید و در تیمی بین 9 استان مقام نخست را برای استان سمنان کسب کرد.

وی با اشاره به حضور تیم جودو شاهرود در این مسابقات نیز گفت: تیم سه نفره جودو شاهرود نیز در این دوره از مسابقات دو مدال نقره و برنز توسط ملیکا روح‎افشاری در وزن منهای 70 و فاطمه لطفی در وزن به اضافه 70 کیلوگرم کسب کردند.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه شاهرود با تقدیر از حضور بانوان بسیجی و کسب این افتخارات برای استان سمنان و شهرستان گفت: ما تلاش داریم تا نوجوانان و جوانان بسیجی را در رشته‌های مختلف فعال و برای حضور در مسابقات مختلف کشوری و استانی آماده کنیم.

جشنواره کوثر سازمان بسیج جامعه زنان کشور به مدت دو روز در سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول