اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

بسیج یادگار امام راحل(ره) است/ نقش تأثیرگذار بسیج در تمام عرصه‌ها

فرماندار چالوس گفت: بسیج یادگار حضرت امام خمینی (ره) بوده و امروز در تمام عرصه‌ها نقش تأثیرگذاری دارد.

بسیج یادگار امام راحل(ره) است/ نقش تأثیرگذار بسیج در تمام عرصه‌ها

 به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی امشب در جمع اعضای خواهران بسیجی پایگاه مقاومت این شهرستان، اظهار داشت: بسیج یادگار حضرت امام خمینی (ره) بوده و امروز در تمام عرصه‌ها نقش تأثیرگذاری دارد.

وی ادامه داد: مردم مرکز مازندران و روستاهای آن، مردمی دیندار، معتقد به نظام، ولایت و دارای فرهنگ غنی اسلامی هستند.

فرماندار چالوس خاطرنشان کرد: مردم این منطقه همواره با اتحاد، همدلی و یکپارچگی برای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کرده‌اند.

رضایی بیان داشت: با توجه به اشتراکات فرهنگی موجود در این منطقه، وجود علما، روحانیت و خانواده‌های شهدا همانند شهید حبیبی و وجود آستان متبرک پهنه‌کلا، مردم این منطقه را به وحدت و همدلی بیشتر ترغیب می‌کند.

فرماندار چالوس بیان داشت: اگر امروز نظام ما همچنان پیش رونده است و کشور ما کشوری با ثبات و با امنیت است و در شرایط سخت امروز منطقه همچنان پیش‌رونده هستیم به برکت خون شهدا است.

وی بیان داشت: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن عطر بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.

رضایی متذکر شد: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان رشادت و شهادت سر داده‌اند و جوشش خون شهدای بسیج و تمام شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، زمینه‌ساز بیداری اسلامی و حرکت توفنده ملت‌های مظلوم در سراسر گیتی است.

وی تأکید کرد: بینش عمیق، هوشمندی و دوراندیشی امام راحل که با درایت بی‌نظیر خود در سال‌های سخت دفاع مقدس، قشرهای گوناگون را به یکپارچگی و بسیج عمومی، برای نجات کشور دعوت کرد نه تنها پشتوانه عظیمی برای دفاع از میهن فراهم کرد؛ بلکه با تدبیر آن پیر فرزانه در سال‌های پس از جنگ تحمیلی نیز بسیج به عنوان یکی از بزرگترین و محکم‌ترین نهادهای کشور متجلی شد و امروز این درخت تنومند با کارکردهای اثربخش خود، یاری‌رسان نیازهای آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، درمانی، عمرانی، سیاسی و دفاعی است.

فرماندار چالوس اضافه کرد: بسیج این لشکر مخلص خدا پشتوانه‌ای عظیم و الهی برای حراست از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای فرامین مقام معظم رهبری محسوب می‌شود و اکنون بر همه لازم است تا با نهادینه کردن تفکر بسیج و بسیجی در جای جای میهن، بیش از پیش در راه اجرای این تفکر الهی و انسانی تلاش کرده و بدانیم که رمز ماندگاری و ایستادگی در برابر قدرت‌های سلطه‌گر، تفکر بسیجی و اتحاد مردم در سایه اطاعت از ولی فقیه زمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

نماینده دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: خصایصی چون شهادت‏طلبی، پرهیزکاری، جهاد، اخلاص، خدمت در راه خدا، ظلم ستیزی، ایثار، فداکاری، عمل به تکلیف، ولایت مداری، بردباری، پرهیز از تحجر گرایی و نیز انس با دعا، نیایش و قرآن کریم از جمله ویژگی‌هایی است که به خوبی در کلام امام خمینی(ره) در باره بسیجیان سرافراز نمایان و مشهود است و باید مورد توجه و خواستگاه اصلی همه بسیجیان عاشق و سرافراز قرار گیرد.

رضایی در پایان با اشاره به اهمیت و جایگاه نسل جوان در راستای حفظ و پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی، برای جوانان این استان آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/2296/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول