اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

تفکر بسیجی در رفتارهای مدیریتی حکمفرما شود

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: تفکر بسیجی و اجرای جهادی در رفتارهای مدیریتی حکمفرما شود.

تفکر بسیجی در رفتارهای مدیریتی حکمفرما شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سیدعیسی هاشمی‌ حیدری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار نور بیان داشت: کار باید سرلوحه رفتارهای مدیریتی باشد و با تفکر بسیجی و اجرای جهادی تلاش کرد.

 معاون استاندار مازندران اظهار داشت: مهم‌ترین عامل پویایی و توانمندی هر سازمان نیروی انسانی است که محرک اصلی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی توانمند با رشته تحصیلی مرتبط باید در شهرداری‌ها به‌کارگیری شود، گفت: کارهای نکرده زیادی در شهر نور وجود دارد که شهردار جدید باید اولویت کار خود را برای ساماندهی و توانمندسازی نیروی انسانی قرار دهد.

معاون عمرانی استاندار مازندران در ادامه از اختیارات خود به شهردار نور اجازه داد تا برای توانمندسازی نیروی انسانی متخصص از بین دارندگان مدارک کارشناسی ارشد به بالا تعداد پنج نفر متخصص مرتبط را جذب و به‌ کارگیری کند.

این مسئول در معرفی رشته مرتبط ابراز داشت: شهرداری به مهندس شهرساز، مهندس نقشه‌بردار، مهندس سازه که قادر به بررسی طرح‌های ارائه شده از سوی مشاور و سایران باشد، نیاز دارد. 

هاشمی همچنین با اشاره به لزوم توسعه افزود: نباید به توسعه جزیی رضایت داد، بلکه با نگاه آرمانی باید به فکر توسعه بود و به آنچه که انتظار مردم است، دست یافت.

 انتهای پیام/86023/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول