اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود:

علم باید همراه تعهد، تدین و فرهنگ باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: علمی که همراه تعهد، تدین و فرهنگ باشد، ارزشمند است و دانشجویان بسیجی طلایه‌داران این حرکت در دانشگاه هستند.

علم باید همراه تعهد، تدین و فرهنگ باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، احمد دزیانیان ظهر امروز در اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود که با حضور بیش از 250 نفر از دانشجویان جهادی و خانواده‌های آنان و مسئولان سپاه و دانشگاه در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از همه دانشجویان و حضار شرکت‎کننده در مراسم اظهار داشت: از دانشجویان جهادگر که دنباله‌روی شهدای بسیجی هستند و در اردوهای جهادی دنباله‌رویی خود را از سیره شهدا در خدمت به مردم نشان دادند، تشکر می‌کنیم.

وی افزود: بسیج از بابت تأثیرگذاری از عجایب انقلاب بود که امام راحل (ره) با دوراندیشی و اندیشه عمیق خود آن را بنا نهاده و امروزه سرمنشأ بسیاری از پیشرفت‌های ماست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با بیان خاطراتی از دفاع مقدس تصریح کرد: در زمان جنگ، بسیج حضوری فعال داشت و امروز هم شاهد حضور بسیجیان جهادگر در عرصه سازندگی و پیشرفت کشور هستیم.

وی بیان کرد: دانشگاه مکان مقدسی برای تحصیل علم بوده و دانشجو عنصر اصلی و پایه‎ای دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود تأکید کرد: علمی که همراه تعهد، تدین و فرهنگ باشد، ارزشمند است و دانشجویان بسیجی طلایه‌داران این حرکت در دانشگاه هستند.

دزیانیان افزود: حضور ما در اینجا حمایت و قدردانی از بسیج دانشجویی و حرکت ارزشمندی است که دوستان دانشجوی بسیجی انجام دادند.

وی تصریح کرد: امیدواریم شاهد موفقیت شما در تحصیل و پس از تحصیل که مرحله خدمت به مردم است، باشیم.

انتهای پیام/2249/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول