اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تعلیم و تربیت بسیج اصناف شاهرود:

فرهنگ غدیر نشان‏دهنده اثر تبعیت از خداوند در گسترش اسلام است

مسئول تعلیم و تربیت بسیج اصناف شهرستان شاهرود گفت: فرهنگ غدیر، فرهنگ تعالی و تبعیت از خداوند برای اجرای قوانین الهی در جامعه است و باید ما این فرهنگ را در جهان گسترش دهیم.

فرهنگ غدیر نشان‏دهنده اثر تبعیت از خداوند در گسترش اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدحسین موسویان ظهر امروز در جلسه طرح ابرار بسیج مساجد و محلات شاهرود، در سخنانی با گرامیداشت دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر با اشاره به موضوع امامت و ولایت در حکومت اسلامی اظهار داشت: تحقق جامعه اسلامی با قوانین و احکام الهی و اسلامی خواهد بود و این قوانین را باید حاکم حکومت اسلامی در جامعه برقرار کند.

وی افزود: در زمان پیامبر (ص) ایشان احکام و قوانین را وضع می‌کرد و بعد از ایشان نیز جامعه اسلامی بدون ولی و حاکم نمی‌تواند باشد و همین موضوع است که خداوند به پیامبر (ص) امر به تعیین جانشین کرد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج اصناف شهرستان شاهرود تصریح کرد: به امر خدا رسول اکرم (ص) در سرزمین غدیر مولا علی (ع) را به جانشینی خود برگزید و آیه اتمام دین و کامل شدن آن نازل شد و پیامبر رسالت خود را با تعیین جانشین به کمال رساند.

وی خاطر نشان کرد: واقعه غدیر یعنی ادامه‎دار بودن رسالت پیامبر (ص) توسط ائمه معصومین (ع) و بعد از آن طبق صریح قرآن اولی‎الامر باید جامعه را اداره کنند.

موسویان بیان کرد: حکومت اسلامی بعد از امامان توسط فقیه عادل و عالم اداره می‌شود تا قوانین و احکام الهی به درستی انجام شود.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج اصناف شهرستان شاهرود با بیان اینکه بعد از یک هزار و 400 سال انقلاب اسلامی دوباره حکومت الهی را بر زمین جاری کرد، گفت: امام راحل (ره) به عنوان فقیه جامع‌الشرایط حکومت الهی و اسلامی در جهانی که پر از کفر و الحاد بود، برپا کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما نمونه‌ای کوچک از حکومت اسلامی است که باید تحقق یابد و با ظهور امام عصر (عج) تمدن بزرگ اسلام در جهان محقق خواهد شد.

موسویان تأکید کرد: فرهنگ غدیر، فرهنگ تعالی و تبعیت از خداوند برای اجرای قوانین الهی در جامعه است و باید ما این فرهنگ را در جهان گسترش دهیم.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج اصناف شهرستان شاهرود افزود: ما باید فرهنگ غنی غدیر را در جهان گسترش دهیم و به جهانیان بفهمانیم که غدیر یعنی اطاعت از خداوند در اجرای فرامین الهی و تحقق وعده‌های او برای پیشرفت و تعالی جامعه بزرگ اسلامی است.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول