اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری:

بسیجیان اهل قلم از افسران جبهه مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی نیاز به قدرت نرم دارد و اصحاب رسانه، خبرنگاران افتخاری و بسیجیان اهل قلم از افسران و مجاهدان این جبهه جدید هستند.

بسیجیان اهل قلم از افسران جبهه مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نعمت‌الله عبداللهی بعدازظهر امروز در کارگاه آموزش خبرنویسی در شهرکرد با تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: جهت کاری و فکری ما باید از منویات ولایت و خط انقلاب نشأت بگیرد.

وی افزود: خبرنگاران افتخاری بسیج با مطالعه به مسایل روز آگاهی یابند و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، همه باید برای در اوج بودن، سخت کار کنند.

عبداللهی افزود: مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی نیاز به قدرت نرم دارد و اصحاب رسانه، خبرنگاران افتخاری و بسیجیان اهل قلم از افسران و مجاهدان این جبهه جدید هستند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جذب، آموزش، سازماندهی و بکارگیری خبرنگاران افتخاری بسیج از اولویت‌های خبرگزاری بسیج و باشگاه خبرنگاران افتخاری در این نیروی عظیم مردمی به شمار می‌رود.

وی در ادامه به تشریح اصول خبرنویسی، تعاریف و اصطلاحات و سبک‌های تنظیم پرداخت و گفت: آخرین کلید موفقیت خبرنگاران افتخاری بسیج عشق ورزیدن به این کار ارزشمند در جبهه مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در پایان این مراسم خبرنگاران برتر سپاه چهارمحال و بختیاری معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول