اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرماندار مرودشت صورت گرفت

تعیین ضرب‌الاجل برای تحویل پروژه‌های مسکن مهر

فرماندار مرودشت برای به اتمام رسیدن و تحویل پروژه یک هزار و 40 واحدی مسکن مهر به مردم، ضرب‌الاجل تعیین کرد.

تعیین ضرب‌الاجل برای تحویل پروژه‌های مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی بعد از ظهر امروز به همراه مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان (آب، برق، گاز، تلفن و شهرداری) از روند پیشرفت پروژه یک‌هزار و 40 واحدی مسکن مهر، بازدید و از نزدیک آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه را بررسی کرد.

وی گفت: طبق موعد مقرر دستگاه‌های خدمات‌رسان به وعده خود عمل کرده و کار خود را در این پروژه به اتمام رسانده‌اند و تنها دستگاه باقی مانده مخابرات است که آن نیز تا نیمه نخست آبان ماه به وعده خود در نصب و تحویل امکانات مخابراتی عمل خواهد کرد.

فرماندار مرودشت با اشاره به پرداخت 90 درصدی تعهد مالی از سوی دولت به پیمانکار این پروژه، افزود: مسئولان و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان به تمام تعهدات خود عمل کرده‌اند، پس چرا پروژه‌ای که قرار بود در سال 90 به بهره‌برداری برسد با کم‌کاری و تعلل پیمانکار هنوز بخشی از کارهای آن باقی مانده و هر روز وی با بهانه‌های مختلف سعی بر پوشش کم‌کاری خود دارد.

حسینی بیان داشت: اکثر قریب به اتفاق سهامداران این پروژه‌ها افراد بی‌بضاعت و از اقشار ضعیف جامعه هستند و هر روز لحظه‌شماری می‌کنند که هر چه سریع‌تر واحدهای آنها تحویل شود.

این مسئول ادامه داد: این کم‌کاری از لحاظ شرعی و قانونی توجیه‌پذیر نیست که پیمانکار به علل و بهانه‌‌های مختلف طبق جدول زمان‌بندی به تعهدات خود عمل کند.‌

وی تصریح کرد: در صورتی که طبق مصوبه و برنامه زمان‌بندی پیمانکار به وعده خود در هر مرحله از انجام کار عمل نکند مراتب از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

به گزارش فارس، در صورتی که پیمانکار به وعده خود عمل کند پروژه یک‌هزار و 40 واحدی مسکن مهر مرودشت در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/2448/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول