اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران استاندار کردستان خواستار شد

تسریع در روند ساخت مسکن مهر در کردستان

معاون عمران استاندار کردستان گفت: با توجه به سیر صعودی قیمت‌ها تسریع در اتمام پروژه‌های مسکن مهر در استان ضروری است.

تسریع در روند ساخت مسکن مهر در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر قادری بعدازظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان در سنندج بر تسریع در روند ساخت مسکن مهر در استان تاکید و اظهار کرد: با توجه به سیر صعودی قیمت‌ها تسریع در اتمام پروژه‌های مسکن مهر در استان ضروری است.

وی تصریح کرد:‌ باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب در راستای اجرای 18 هزار واحد مسکن مهر باقیمانده اقدامات اساسی صورت پذیرد تا هرچه زودتر شاهد بسته شدن کتاب این طرح در استان باشیم.

وی با بیان اینکه اجرای طرح مسکن مهر یکی از خدمات کم نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد جامعه و برقراری عدالت و مساوات در این زمینه است، افزود: بانک‌های عامل استان باید در راستای تسهیل و تسریع اجرای پروژه‌های مسکن مهر تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل با پرداخت به موقع تسهیلات مورد نیاز تعاونی‌های مسکن مهر نقش مهمی در اجرا و اتمام این طرح دارند.

وی بر همکاری بیش از پیش پیمانکاران و متقاضیان برای تامین منابع مالی طرح‌ها و فراهم ساختن شرایط برای به اتمام رسیدن واحدها تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان استان نیز با تسریع در اجرای امکانات زیربنایی واحدهای مسکن مهر می‌توانند نقش مهمی در اتمام این پروژه داشته باشند.

ابهام موجود در نحوه پرداخت یا عدم پرداخت مالیات بر قراردادهای مسکن مهر از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود که قرار شد با گرفتن استعلام از مرکز و طرح پاسخ استعلام‌ها در جلسه آینده شورا این ابهام برطرف شود.

انتهای پیام/79002/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول