اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌‌کل راه و شهرسازی کردستان خبر داد

بهره‌برداری از 7 هزار واحد مسکن مهر در کردستان

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از بهره‌برداری 7 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال‌جاری در این استان خبر داد.

بهره‌برداری از 7 هزار واحد مسکن مهر در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدصادق وجدی بعدازظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان در سنندج، اظهار کرد: مجموع واحدهای مسکن مهر استان 41 هزار واحد است که تاکنون 23 هزار واحد آن اتمام و به متقاضیان واگذار شده است.

به گفته وی، 36 هزار واحد از مسکن‌های مهر استان مربوط به شهرهای بالای 25 هزار خانوار و 4 هزار واحد نیز شهرهای زیر 25 هزار خانواری است.

به گفته وی، فونداسیون 40 هزار واحد و اسکلت‌بندی و سقف 35 هزار واحد، سفت‌کاری 30 هزار واحد و نازک‌کاری 25 هزار واحد از مجموع 41 هزار واحد مسکن مهر سهم استان کردستان به پایان رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان با بیان اینکه از آغاز اجرای این طرح تاکنون 23 هزار و 582 واحد مسکن مهر در استان به بهره‌برداری رسیده است، گفت: 18 هزار واحدهای باقیمانده مسکن مهر استان کردستان به دو بخش تقسیم و تا پایان امسال و یا در بهار سال آینده بهره‌برداری خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: 7 هزار واحد مسکن مهر استان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ویسی مشکلات اقتصادی را مهم‌ترین عامل تاخیر در بهره‌برداری از واحدهای مسکونی عنوان کرد و گفت: از یک سال گذشته مشکلات اقتصادی یکی از اساسی‌ترین موانع سد راه ساخت و بهره‌برداری از مسکن‌های مهر بوده است.

به گفته وی، این مشکلات در دولت قبلی در زمان نیک‌زاد از سوی برخی از استان‌ها مطرح و پیشنهاد افزایش وام‌ها از 25 به 30 میلیون تومان داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص استان در تلاش هستیم، تسهیلات متقاضیان را از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: بانک‌های عامل باید نسبت به پرداخت تعهدات خود به متقاضیان با سرعت بیشتری وارد عمل شوند.

انتهای پیام/79002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول