اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه خبر داد

توقف کج‌روی‌های برخی هیئت مدیره‌های مسکن مهر در قروه

فرماندار قروه گفت: کج‌روی‌های برخی اعضای هیئت مدیره‌های مسکن مهر که با طرح و نقشه خاصی در حال انجام بود متوقف شده است.

توقف کج‌روی‌های برخی هیئت مدیره‌های مسکن مهر در قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن مهر شهرستان قروه اظهار کرد: با حسابرسی از تعاونی‌های مسکن مهر، اعضای درستکار و متخلف شناسایی و برخورد با متخلفین آغاز شده است.

وی با بیان اینکه چند هیئت مدیره تعاونی مسکن مهر در این شهرستان تعویض و حساب برخی تعاونی‌ها نیز به دلیل جلوگیری از سوءاستفاده بیشتر مسدود شده است، تصریح کرد: به اعضای درستکار تعاونی‌های فعال که با کمترین آورده بهترین و مقاوم‌ترین واحدهای مسکونی را در کمترین زمان تحویل متقاضیان داده باشند نیز پاداش تعلق می‌گیرد.

شیخی‌زاده کاهش آمار مستاجران در این شهرستان را از ثمرات این حرکت انقلابی در راستای تامین مسکن اقشار کم‌درآمد عنوان کرد و افزود: به دلیل برخی مفسده‌هایی که در برخی تعاونی‌ها افتاد، نباید اصل این حرکت زیرسوال برود.

وی با ابراز نگرانی از تفاوت در عملکرد هیئت مدیره‌ها ، خاطرنشان کرد: در برخی از تعاونی‌ها از اعضا نزدیک به 170 میلیون ریال آورده دریافت شده است این درحالی است که در برخی شهرستان‌های همجوار، از اعضا 60 میلیون ریال دریافت شده است.

شیخی‌زاده ادامه داد: برخی اعضای هیئت مدیره خود سهمی در حدود 20 میلیون ریال از آورده داشته‌اند که تمامی آنان تعویض و برابر مفاد قانونی با آنان برخورد خواهد شد.

به گفته فرماندار قروه، برخی اعضای هیئت مدیره طلب وجه بیشتری را در قبال انجام اضافه‌کاری در واحدهای مسکونی از اعضای خود دارند که این غیرقانونی است و تنها با تایید مهندسان ناظر قابل طرح و اجرا خواهد بود.

شیخی‌زاده این اضافه‌کاری در 2 تعاونی را مبلغی بالغ بر 19 میلیارد ریال اعلام و اظهار داشت: بر اساس برآوردها سهم هر عضو از این اضافه‌کاری بین 60 تا 120 میلیون ریال است، که این اقدام یک کار غیرقانونی است.

فرماندار قروه خاطرنشان کرد: در تعاونی‌هایی که کار زیادی در زمینه اجرای ساخت و ساز ندارند، ادامه کار به خود اعضا واگذاری می‌شود و در دیگر تعاونی‌هایی که کار اجرایی زیادی باقی مانده و هیئت مدیره متخلف دارند با تعویض هیئت مدیره عملیات اجرایی انجام خواهد گرفت.

شیخی‌زاده با تقدیر از عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان، تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان در کار خود کوتاهی نداشته‌اند و اگر جایی مشکلی وجود دارد به دلیل کوتاهی و عملکرد نامناسب اعضای هیئت مدیره است.

فرماندار قروه در پایان خواستار بررسی دلایل اخراج برخی اعضا که بین 100 تا 120 میلیون ریال آورده داشته‌اند و نیز کسانی که با آورده کمتر به ناحق جایگزین این افراد شده‌اند، شد.

انتهای پیام/79009/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول